۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین خدمت به خانواده شهدا خدمت به نظام است
کد خبر: ۳۵۹۲۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۱۳ ساعت: ۱۶:۵۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

خدمت به خانواده شهدا خدمت به نظام است

ابوالحسن کبیری گفت: خدمت به ایثارگران خدمت به نظام اسلامی است که امیدواریم بتوانیم این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم و جایگاه خود را در این مسیر بشناسیم.

خدمت به خانواده شهدا خدمت به نظام است
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت صبح قزوین؛ ابوالحسن کبیری در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی به واقعه عاشورا درمی‌یابیم که صحنه عاشورا یک جام جهان نمای بسیار شفاف و روشنی است که تکلیف را برای همه روشن می‌کند.

وی افزود: درواقع عاشورا برای هر کدام از اقشار کودک، نوجوانان ، جوان، سالخرده و حتی بانوان درس بزرگی دارد که با نگاهی به این واقعه عظیم می‌توانند از آن الگو برداری کنند.

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: بعد از جنگ و روز عاشورا ماموریت حضرت زینب(س) شروع شد و باید پیام شهدا را از طریق تبلیغ و صیانت از خون شهدا به دست امت اسلامی می‌رساند.

کبیری ابراز کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری خانواده شهدا نیز پشت سر شهدا و در خاکریز دوم قرار دارند؛ خاکریزی که باید با دشمنان نظام اسلامی به مقابله بپردازد.

وی ادامه داد: در گذشته خاکریز‌ها در میدان‌های نبرد بود و دشمن با اقدام نظامی و جنگ سخت به مقابله ما می‌آمد اما اکنون این خاکریزها برداشته شده و نامرعی است و دشمن به راحتی می‌تواند در تمام فضای مقابل و داخل خانه‌های ما نفوذ پیدا کند.

امروز خاکریزهای مقابله با دشمن مجازی شده است

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: اوایل وجود دشمن را به صورت فیزیکی حس می‌کردیم اما اکنون خاکریزها مجازی شده و این وظیفه را سخت‌تر می‌کند.

کبیری اذعان کرد: در جنگ سخت جانبازانی را دیدیم که تیر و ترکش خورده دشمنان نظام هستند و این موجب افتخار ما بود اما در جنگ نرم دشمن ابزارهای نظامی خود را به ابزارهای فرهنگی تبدیل کرده و مغز و تفکر افراد را نشانه می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اکنون شاهد هستیم که تیر و ترکش‎‌های نرم دشمن مغز و افکار افراد را نشانه می‌گیرند و دیگر نمی‌توان افتخار کرد که در این جنگ عزیزانمان را از دست دادیم.

سرپرست معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: امروز ضربه‎‌های دشمن قدری کار را سخت‌تر کرده و مراقبت، بصیرت و آگاهی بیشتر می‌طلبد چه بسا که می‌بینیم از هر طرف امان نامه‌ای برای خانواده‌ها و جامعه ارسال می‌شود.

کبیری تصریح کرد: امروز بنیاد شهید با جامعه و افرادی سر و کار دارد که عصاره واقعی این حماسه‌ها، حمایت‌ها و صیانت‌ها و بازداران واقعی این نظام هستند و خدمت در بنیاد شهید و خدمت کردن به خانواده‌های شهدا و ایثاررگران کار بسیار ارزشمندی است.

وی اذعان کرد: خدمت به ایثارگران خدمت به نظام اسلامی است که امیدواریم بتوانیم این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم و جایگاه خود را در این مسیر بشناسیم.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان