۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین رسانه‌ها در حل مسائل استان حرفه‌ای عمل کنند
کد خبر: ۳۵۶۰۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۲ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

رسانه‌ها در حل مسائل استان حرفه‌ای عمل کنند/ جای مطالبه‌گری امیدبخش در جامعه امروز خالی است

محمدحسین فائزی گفت: لازم است رسانه‌ها طبق اصول خود حرکت کرده و جریان‌ساز باشند و در راستای مطالبه‌گری روشنگرانه و امیدبخش حرکت کنند.

رسانه‌ها در حل مسائل استان حرفه‌ای عمل کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمدحسین فائزی در نشست خبری با مدیران رسانه‌های برخط که بعدازظهر امروز در محل اداره‌کل ارشاد استان برگزار شد، ضمن شنیدن مشکلات رسانه‌های استان از زبان مدیران آن‌ها، اظهار کرد: قبول داریم که برای حل مشکلات خبرنگاران به ویژه در حوزه معیشتی باید کار کنیم و در این راستا از خود رسانه‌ها می‌خواهم که هم مشکلات را طرح کنند و هم راهکار برای حل آنها ارائه دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها سهم اداره ارشاد را از حل مشکلات مشخص کنند، افزود: اثرگذاری رسانه تنها زمانی است که جریان‌ساز باشد، زیرا رسانه مانند رودی است که در حال حرکت بوده و باید ناپاکی‌ها را شسته و پاک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: رسالت اصلی رسانه حل مسئله جامعه است و باید مشکلات مردم را حل کند و موانع را از مسیر بردارد.

سطح مطالبه‌گری و دغدغه‌مندی رسانه‌های استان قزوین باید ارتقاء یابد

فائزی عنوان کرد: لازم است رسانه‌ها طبق اصول خود حرکت کرده و جریان‌ساز باشند و در راستای مطالبه‌گری روشنگرانه و امیدبخش حرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سطح دغدغه‌مندی رسانه‌های ما باید مشخص شود، هم‌چنین لازم است رسانه‌های استان این سطح را ارتقاء دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: باید در راستای تشکیل کارگروه مشورتی با تنوع سلایق و تضارب افکار برای رشد سیستم رسانه‌ها اقدام کرد و بی‌شک ارشاد نیز در این میان سهم خواهد داشت.

حل مشکلات مردم باید به دور از جناح‌بندی‌ها باشد

فائزی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات رسانه‌ها موضوع معیشت است که باید حل شود، بی‌شک اگر رسانه‌ها در راستای حل مشکلات جامعه به‌ صورت حرفه‌ای وارد میدان شوند و مطالبات مردم را پیگیری و حل کنند، ارشاد نیز در این زمینه پشتیبان آن‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم دورهٔ چپ و راست بودن گذشته است، اکنون در برهه‌ای از زمان قرار داریم که باید برای حل مشکلات مردم از هر جناحی وارد میدان شد و در راستای این موضوع از اعتبار و حتی آبرو مایه گذاشت.

این مسئول در پایان تأکید کرد: ما حاضریم در راستای آموزش خبرنگاران جهت حرکت به‌سوی فعالیت حرفه‌ای و اثرگذار در راستای حل مشکلات مردم، هر میزان هزینه‌ای را انجام دهیم و از اساتید برجسته برای آموزش خبرنگاران استفاده کنیم، با این پیش‌شرط که این قشر نیز پای‌کار باشند و در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان