۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین اختتامیه اولین دوره مرکز رشد هنرهای تصویری
کد خبر: ۳۵۳۲۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۵ ساعت: ۱۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

به همت حوزه هنری قزوین برگزار شد؛

اختتامیه اولین دوره مرکز رشد هنرهای تصویری

آیین اختتامیه اولین دوره مرکز رشد هنرهای تصویری حوزه هنری قزوین « آیتم‌سازی تلوزیونی» برگزار شد.

اختتامیه اولین دوره مرکز رشد هنرهای تصویری
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، ظهر امروز (چهارشنبه) آئین اختتامیه نخستین دوره مرکز رشد هنرهای تصویری《آیتم‌های تلویزیونی》 با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان در سالن اجتماعات حوزه هنری قزوین برگزار شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم با بیان اینکه توکل به خدا را باید در همه حال در نظر داشته باشیم؛ اظهار کرد: خداوند منشا تمام ارزش‌ها و کرامت‌ها است و تمام فعالیت‌های انسان برای حفظ کرامت است و قرآن کریم، کرامتنامه زندگی انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: ذکر، عاملی برای ایجاد شوق در انسان به منظور حفظ کرامت است چراکه با یاد و ذکر خدا قلب انسان آرام می‌شود و تحقق این امر، آرامش قلب جامعه را به همراه دارد.


فعالیت‌های حوزه هنری بسیار ارزشمند است

عابدینی گفت: فعالیت‌های حوزه هنری بسیار ارزشمند است و نبوغ بسیاری به واسطه آن شکوفا شد و فعالیت این عزیزان مانند پیامبران ارزشمند است چراکه بستری را برای شکوفاسازی هنرمندان فراهم‌ کردند.

محمدرضا امامقلی در ادامه این مراسم با بیان اینکه تربیت مقوله پیچیده‌ای است اما به سادگی خود را نمایان می‌کند، اظهار کرد: تربیت یک تحول غیرهم‌تراز است و ما این امر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادیم چراکه معتقدیم افقی که برای جمهوری اسلامی ترسیم شده باید محقق شود؛ باید وضع گذشته را بررسی و وضع موجود را نقد کرده و آینده درستی را ترسیم کنیم.

رئیس حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: هنر به عنوان موتور محرک می‌تواند ما را به افق مورد نظر مقام معظم رهبری نزدیک کند؛ براساس بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به رسانه و هنر، مدل تربیتی را برای هنر انقلاب اسلامی ترسیم کردیم.


راه‌اندازی سه مرکز در حوزه هنری قزوین

امامقلی یادآور شد: در نظر داریم سه مرکز رشد را در حوزه هنری استان راه‌اندازی کنیم که ادبیات داستانی، پایداری و تصویری از جمله این مراکز است.

وی اذعان کرد: آثاری که در راستای دوره مرکز رشد هنرهای تصویری تولید شده، بازتاب مناسب(بیش از ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده) داشته و این آثار، استاندارد پخش تلویزیونی را دارا بوده است.

در پایان مراسم از پوستر دوره "رویا تو بساز" رونمایی شد که این دوره ویژه بانوان است. 


انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان