۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین حضور پرشور مردم دارالمومنین در راهپیمایی جاماندگان اربعین
کد خبر: ۳۵۲۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۶ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

حضور پرشور مردم دارالمومنین در راهپیمایی جاماندگان اربعین/ هشتک‌ "حب الحسین یجمعنا" ترند توییتر شد

همزمان با اربعین حسینی مردم استان قزوین همچون مردم سایر استان ها با حضور در راهپیمایی عظیم جاماندگان اربعین ارادت خود را نسبت به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) ابراز کردند.

حضور پرشور مردم دارالمومنین در راهپیمایی جاماندگان اربعین
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ امسال همچون سال گذشته زوار امام حسین (ع) در روز اربعین جلوه‌های زیبایی از شور و شعور حسینی را به جهانیان نشان دادند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده از طرف کشور عراق مبنی بر ورود 60 هزار زائر ایرانی به این کشور خیل عظیمی از مشتاقان و عاشقان سید و سالار شهیدان از نعمت پیاده‌روی اربعین محروم شدند.

دوستداران حریم آل الله که از اجتماع دلدادگان حسینی در سرزمین کربلا جاماندند برای تسلی این فراق در سراسر ایران اسلامی اجتماع کم نظیر و مثال زدنی را رقم زدند. مردم دارالمومنین قزوین نیز در سراسر استان با حضور در مراسم و اجتماع جاماندگان اربعین، ارادت خود را از راه دور نسبت به سرور و سالار شهیدان ابراز کردند.

مردم قزوین خود را به گلزار شهدای شهر رساندند و در کنار قبور مطهر شهدای این شهر زیارت اربعین را قرائت کرده و نماز ظهر را اقامه کردند. کودکان نیز به همراه بزرگترهای خود در این مسیر قدم برداشتند و شور و شعور حسینی را با جان و دل لمس کردند.





تجمع دلداگان حسین (ع) در تاکستان




پیاده روی جاماندگان اربعین در الوند






راهپیمایی جاماندگان اربعین در آبیک


راهپیمایی جاماندگان حسینی در قشلاق


حضور پرشور مردم اقبالیه در راهپیمایی جاماندگان اربعین


راهپیمایی دلدادگان حسینی در زیاران





حضور مردم ضیا آباد در پیاده روی جاماندگان حسینی


عرض ارادت به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، تنها به پیاده روی و اجتماعات مردمی ختم نشد و بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر و مطالبی با هشتک‌های "حب الحسین یجمعنا" و "Arbaeen2021" دل‌های خود را به اجتماع عظیم اربعین متصل کردند.














دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان