۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین تبیین جایگاه تولید در استان قزوین با برنامه «سه گام»
کد خبر: ۳۵۱۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۱۴ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبرداد

تبیین جایگاه تولید در استان قزوین با برنامه «سه گام»

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: شبکه قزوین با برنامه «سه گام» به معرفی و تبیین جایگاه تولید استان قزوین در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

تبیین جایگاه تولید در استان قزوین با برنامه «سه گام»
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» این ویژه برنامه زنده تلویزیونی ضمن دعوت از تولید کنندگان و کارشناسان اقتصادی در استودیو به بررسی این مفهوم می پردازد.

وی افزود: از آنجائیکه استان قزوین دارای ظرفیت های مختلف صنعتی، کشاورزی و علمی می باشد، برنامه «سه گام» می کوشد ضمن معرفی این ظرفیت ها و احصاء موانع تولید در استان، در راستای برطرف نمودن موانع و جهش تولید در استان گام بردارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: در این برنامه با حضور تولیدکنندگان و کارشناسان اقتصادی به بحث و گفتگو در مورد موانع پیش روی تولید و راه حل های آن پرداخته می شود.

وی عنوان کرد: بخش هایی همچون میان برنامه های گرافیکی و مسابقه پیامکی ویژه نامگذاری سال، نگاهی بر بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1400 و همچنین بخش کارشناسی با موضوع چگونگی عمل به شعار سال در برنامه پخش می شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «سه گام» به تهیه کنندگی علی کاتبی در 36 قسمت 60 دقیقه ای سه شنبه ها ساعت 18:20 از شبکه قزوین پخش می شود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان