۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین برگزاری مسابقه خطبه‌خوابی/ طرح "سفیران غدیر" در قزوین اجرایی می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۸۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۸ ساعت: ۱۶:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون امور بانوان بنیاد غدیر قزوین خبر داد

برگزاری مسابقه خطبه‌خوابی/ طرح "سفیران غدیر" در قزوین اجرایی می‌شود

معاون امور بانوان بنیاد غدیر قزوین گفت: بحث دیگر خطبه خوانی است که در قالب مسابقه در فضای مجازی اطلاع رسانی شده که افراد می‌توانند با ارسال صوت خطبه خوانی خود در این مسابقه شرکت کنند.

برگزاری مسابقه خطبه‌خوابی/ طرح "سفیران غدیر" در قزوین اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ ناهید همایونلو در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(چهارشنبه) به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت در سالن جلسات بنیاد غدیر قزوین برگزار شد با اشاره به برنامه‌های این دهه اظهار کرد: بانوان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش آفرین بودند و هر جا مسائل ارزشی مطرح می‌شود، زنان هم در عرصه حضور دارند.

وی افزود: بانوان به تاسی از حضرت زهرا(س) برنامه‌های زیادی را برای دهه غدیر درنظر گرفته‌اند، چراکه رسالت اصلی همه ما بحث تبیین مفهوم غدیر است، لذا امروزه یکسری شبهاتی در مباحث دینی ما وجود دارد که پاسخ به این شبهات در این ایام با بهره‌گیری از اساتید حوزه علمیه انجام خواهد شد.

معاون امور بانوان بنیاد غدیر قزوین اذعان کرد: بحث دیگر خطبه خوانی است که در قالب مسابقه در فضای مجازی اطلاع رسانی شده که افراد می‌توانند با ارسال صوت خطبه خوانی خود در این مسابقه شرکت کنند و جوایزی هم به برندگان اهدا خواهد شد.

 

همایونلو ادامه داد: همچنین برگزاری زیارت گروهی امین الله هم جزو برنامه‌هاست که به مدت یک هفته قبل از اخبار ساعت ۲۰ شبکه قزوین پخش می‌شود؛  راه‌اندازی کاروان شادی هم در برنامه داریم که هدف ما هم بیشتر در محلات است که به صورت اجرای سرود و اهدای هدیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه به طور کلی در حوزه بانوان ۱۵ عنوان برنامه برای دهه غدیر درنظر گرفته شده، ابراز کرد: در طرح سفیران غدیر درصدد هستیم تا بانوان علاقه‌مند را جذب کنیم تا در طول سال و در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های موسسه غدیر در سطح محلات اجرا شود.

این مقام مسئول بیان کرد: دیدار بانوان سادات سرپرست خانوار هم جزو دیگر برنامه‌هاست که همراه با هدایایی به دیدار این خانواده‌ها خواهیم رفت و دیدار با بانوان شاخص سادات و مادران سادات شهدا دیدار خواهیم داشت.

همایونلو در پایان با اشاره به خوانش خطبه غدیر توسط نوجوانان گفت: احسان علوی با عنوان جمع آوری نذورات و ذبح قربانی برای توزیع در بین خانواده‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان