۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین
کد خبر: ۳۴۲۳۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۳۰ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان اعلام کرد

ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان گفت: ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از شش اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۶خرداد ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین

علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در استان اظهار کرد: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از شش اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۶خرداد ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت my.oghaf.ir، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: زمان برگزاری مسابقات شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان از ۲۴ خرداد ماه لغایت ۲۷ تیر ماه سال جاری است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان گفت: مرحله استانی این مسابقات یکم مرداد ماه لغایت ۲۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: متقاضیان تنها فرصت دارند تا ساعت ۲۴، روز جمعه ۱۶خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و بعد از پایان این ساعت سامانه بسته شده و افرادی که در طول این مدت نسبت به ثبت نام خود اقدام نکرده باشند امکان شرکت در مسابقات به آنان داده نمی‌شود.

عظیمی گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه در بخش‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء ، ۱۰ جزء و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (ویژه برادران)، همسرایی و همخوانی (ویژه برادران)، دعا خوانی و تفسیر عمومی قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش دعاخوانی مرحله شهرستانی نداشته و به صورت استانی برگزار می‌شود و تفسیر نیز از سوره مبارکه مریم تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر انتخاب شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان قزوین در خصوص منطقه‌بندی مسابقات مرحله شهرستانی عنوان کرد: این مسابقات در سه منطقه اصلی شامل منطقه ۱، قزوین و آبیک ، منطقه ۲، البرز و بوئین زهرا و منطقه ۳، تاکستان برگزار می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: اگر چه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین آمادگی کامل برای برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف را دارد اما تصمیم نهایی چگونگی برگزاری این مسابقات بر اساس تصمیم قرارگاه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان