۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین کمک ویژه به شهرداری‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت در راه است
کد خبر: ۳۲۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کمک ویژه به شهرداری‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت در راه است

معاون امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض سوخت و گمرک، کمک ویژه‌ای به شهرداری‌های شهرهای زیر یکصد هزار نفر خواهد شد.

کمک ویژه به شهرداری‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت در راه است
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، حمیدرضا ارشادمنش در نشست مشترک شهرداران و دهیاران استان گلستان با اشاره به لایحه بودجه سال 92 کشور، گفت: 12 حکم جدید در این لایحه منظور شده که تصویب و اجرای آنها بخش قابل توجه ای از مشکلات شهرداری ها در زمینه استخدام نیرو و دیون را حل می کند.
  وی افزود: سعی داریم از محل مالیات بر ارزش افزوده و عوارض سوخت و گمرک، کمک ویژه ای به شهرداری های شهرهای زیر یکصد هزار نفر داشته باشیم.
  ارشادمنش با اشاره به ضرورت استفاده شهرداری ها از اهرم های قانونی جهت جذب سرمایه و اعتبار، خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری ها در بحث وام نهایت همکاری را با شهرداری ها دارد و شهرداری ها می توانند با ارائه طرح های دارای استانداردهای لازم، از اعتبارات صندوق توسعه ملی، فاینانس خارجی و یا فروش اوراق مشارکت نهایت استفاده را نمایند.
    وی افزود: اختصاص اعتبار جهت نوسازی اتوبوس های متوقف شده درون شهری از برنامه های مدنظر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است و طی ماه های اخیر از محل توسعه عبور و مرور دو تخصیص اعتباری برای شهرداری های کوچک داشته ایم.
    معاون امور عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به عدم تصویب قانون جامع دهیاری ها در مجلس، تصریح کرد: هم اکنون در حال رایزنی و برگزاری نشست های تخصصی با بنیاد مسکن هستیم تا دوباره قانون مذکور را با انجام اصلاحات مورد نظر در مجلس مطرح نمائیم.
    انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان