۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین پرستاری بیش از ۷۵۰۰ همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس
کد خبر: ۲۷۰۹۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۳ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین صورت می‌گیرد؛

پرستاری بیش از ۷۵۰۰ همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس

هم اکنون بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند.

پرستاری بیش از ۷۵۰۰ همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس
غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) که روز پرستار نامیده شده است، همسران جانباز را الگوهای مناسب برای پرستاران دانست.
 
وی افزود: پرستاری همسران جانبازان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس اجر بزرگ و فراتر از اجر پرستاران در جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه همسران جانبازان پرستاری را از سیره و منش حضرت زینب(س) آموختند، اذعان کرد: آنها با تحمل سختی‌ها و دشواری‌های مستمر خود پناهگاه اصلی شوهرانشان در رفع مشکلات جسمی و روحی آنها هستند.

حقایق‌پور اذعان کرد: جامعه ایثارگر بر وجود همسران جانباز افتخار می‌کند چرا که صبر و بردباری آنان منتقل‌کننده روحیه‌ی انقلابی و تداوم ایثار جانبازان است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پرستاران در شبکه‌های بهداشت و درمان گفت: این پرستاران با توجه به کهولت سنی والدین شهدا و بیماری‌های خاص جانبازان، تلاش ارزشمندی در جهت بهبود آنان دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: وظیفه خود می‌دانم از صبر و تلاش مضاعف پرستاران در شبکه‌های بهداشت و درمان در جهت بهبود بیماران ایثارگر تشکر و قدردانی کنم.

وی از پرستاران شبکه‌های بهداشت و درمان درخواست کرد تا با الگوگیری از همسران جانبازان صبر و پایداری آنان را مد نظر گرفته و با تاسی به این یادگاران هشت سال دفاع مقدس نسبت به انجام وظایف انسانی خود تداوم بخشند.

حقایق‌پور گفت: هم اکنون بیش از 6 هزار و 700 تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان