۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین ایمان و وحدت ملت ایران عامل فتح خرمشهر شد
کد خبر: ۲۴۸۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

ایمان و وحدت ملت ایران عامل فتح خرمشهر شد

جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: فتح خرمشهر به جهانیان غرب شرق ثابت کرد رزمندگان مردم این سرزمین با ایمان و تقوا و وحدت به واقعی کلمه پیروز همه میدان‌ها هستند

 ایمان و وحدت ملت ایران عامل فتح خرمشهر شد
سرهنگ شیخ به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر سرهنگ حسینعلی شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین گفت: دشمن به بهانه‌های واهی هر از چندگاهی قصد تجاوز به میهن عزیز ما را داشته است.

وی در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که انقلاب ما مورد توجه جهانیان قرار گرفته بود دشمنان اسلام که خطر را احساس می‌کردند بر اساس برنامه ریزی‌های دقیق به انقلاب نوپای ما حمله کردند و پیش بینی کرده بودند که در سریعترین زمان انقلاب ما را شکست مواجهه کنند.

جانشین سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب جوانان برومند این مرز بوم با رهبری پیامبر گونه امام راحل این اجازه را به دشمن ندادند و دشمن را در خاک خوزستان زمین گیر کردند و پس از چند ماه با عملیات‌های دقیق تمام نقاط استراژیک از جمله خرمشهر را آزاد کردند.

وی بیان کرد :امام خمینی (ره) در پیامی در خصوص این پیروزی فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ این جمله از اعتقادات ما نشات گرفته است و از خلوص رزمندگان در صحنه‌های نبر حق علیه باطل ما است.

شیخ بیان کرد: در دوران جنگ ادوات دشمن از ما بیشتر بود و کل کشورهای غربی شرقی حامی صدام بودند اما ارداه ملی و ایمان ما بر همه این تجهیزات برتر شد و پیروزی با رزمندگان ما بود اینگونه بود که امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی در پایان افزود: فتح خرمشهر به جهانیان غرب شرق ثابت کرد رزمندگان مردم این سرزمین با ایمان و تقوا و وحدت به واقعی کلمه پیروز همه میدان‌ها هستند همان گونه که بزرگترین اقتدار حضور خود پای صندوق‌های رای را نشان دادند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان