۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین ویژه برنامه‌های «شب‌های آسمانی» و «شب رحمت» از شبکه استانی پخش می‌شود
کد خبر: ۱۹۹۱۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت شب‌های اِحیا؛

ویژه برنامه‌های «شب‌های آسمانی» و «شب رحمت» از شبکه استانی پخش می‌شود

شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در شب‌های قدر با ویژه برنامه‌های «شب‌های آسمانی» و «شب رحمت» مخاطبان را همراهی می‌کنند.

ویژه برنامه‌های «شب‌های آسمانی» و «شب رحمت» از شبکه استانی پخش می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، ویژه برنامه «شب‌های آسمانی» از سیما و ویژه برنامه «شب رحمت» از صدا پخش خواهند شد که این برنامه‌ها با هدف تبیین اهمیت شب‌های قدر، تشریح سیره و روش امیرالمومنین حضرت علی (ع) در طول حیات با برکت شان و همراهی با مخاطبان در این شب‌های پرخیر و برکت از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.
ویژه برنامه‌های شب‌های قدر متشکل از بخش‌های مختلفی است که گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی(ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سرگرفتن از جمله مهمترین این بخش‌هاست.
طبق اعلام صداوسیمای مرکز قزوین بارگاه امامزاده حسین و امامزاده اسماعیل(ع)، مسجد امام خمینی(ره)، مسجد غدیر و مسجد طاق بهلول در قزوین اماکنی هستند که واحدهای سیار رادیو و تلویزیون در این مکانها مستقر خواهند شد تا برنامه‌های شب‌های قدر را بصورت زنده و مستقیم برای مخاطبان پخش نمایند.
همچنین رادیو قزوین در هر یک از شب‌های قدر 240 دقیقه و سیمای قزوین هم 180 دقیقه برنامه زنده پخش می‌کند.
گفتنی است؛ صداوسیمای مرکز قزوین همچنین از مردم بویژه نسل جوان دعوت کرده است به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های شب‌های قدر در مکان‌های یاد شده حضور یابند تا جلوه‌های بصری ممتازی از مردم استان در رسانه استانی وشبکه‌های سراسری منعکس شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان