۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین هنرمندان قزوینی در چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضوسازمان همکاری های اسلامی(OIC) شرکت کردند
کد خبر: ۱۴۵۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قاسمی:

هنرمندان قزوینی در چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضوسازمان همکاری های اسلامی(OIC) شرکت کردند

به منظور معرفی توانمندی های استان قزوین در عرصه هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان رشته های چرم و زیورآلات سنتی در "چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضوسازمان همکاری های اسلامی(OIC)" حضور یافتند.

هنرمندان قزوینی در چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضوسازمان همکاری های اسلامی(OIC) شرکت کردند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان قزوين، حمیدرضا قاسمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت:این نمایشگاه از ششم تا دهم آبان ماه سال جاری با حضور تعداد کثیری از کشورها و سازمان های بین المللی اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران – تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: برای اولین بار در جهان کل قرآن کریم با استفاده از تکنولوِژی نانو که تنها بر روی یک عقیق حک شده در این نمایشگاه توسط هنرمند قزوینی رونمایی می شود .
وی تصریح کرد : هنرمندان 7 استان در این نمایشگاه حضور دارند که استان قزوین نیز از منتخبین می باشد.
شایان ذکر است در این نمایشگاه بنگاه هائی نظیر سازمان همکاری های اسلامی، بانک توسعه اسلامی، اتاق بازرگانی اسلامی و مرکز اسلامی توسعه تجارت و دهها تولید کننده و صادر کننده نمونه و واحدهای خدمات بازرگانی و گردشگری از داخل و خارج از کشور مشارکت خواهند داشت و در زمینه های توسعه تجارت کشورهای اسلامی در سطح بین المللی فعالیت می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان