۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین مسئولین فرهنگی حدود و صغور اجرای کنسرت را رعایت کنند/ سکوت در برابر زیاده خواهی صهیونیستها جایز نیست
کد خبر: ۱۳۸۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عباسپور، نماینده بوئین زهرا:

مسئولین فرهنگی حدود و صغور اجرای کنسرت را رعایت کنند/ سکوت در برابر زیاده خواهی صهیونیستها جایز نیست

مسئولین فرهنگی در سطح استان باید ضمن نظارت، حدود و صقور اجرای برنامه های کنسرت را رعایت نمایند و مراقب باشند که آزادی دیگران خدشه دار نشود و با افراد خاطی برخورد کنند.

مسئولین فرهنگی حدود و صغور اجرای کنسرت را رعایت کنند/ سکوت در برابر زیاده خواهی صهیونیستها جایز نیست

به گزارش صبح قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در استان قزوین در خصوص اختلاط دختر و پسر در کنسرت های اخیر در قزوین و رواج بی فرهنگی در قزوین گفت: مسئولین و دستگاههای فرهنگی که مجوز کنسرت دادند به خوبی قزوین را می شناسند؛ قزوین شهر دارالمومنین است و مردم قزوین مردمی متدین و ارزشی و پایبند به مسائل اخلاقی و اسلامی می باشند و کسانی که اینها را دعوت می کنند باید احساسات پاک مردم را در نظر بگیرند .

وی خاطر نشان کرد: مردم متدین و با اخلاق و متقی استان قزوین، امور غیر اخلاقی و دور از شئونات اسلامی و زیر پا گذاشتن ارزش ها و هنجارهای اسلامی را نمی پذیرند و نمی تواننند تحمل کنند.

عباسپور ادامه داد: مسئولین فرهنگی در سطح استان باید ضمن نظارت، حدود و صقور اجرای برنامه های کنسرت را رعایت نمایند و مراقب باشند که آزادی دیگران را خدشه دار نکنند همچنین اعتقادات، احساسات و اعتماد مردم مورد هجمه قرار نگیرد و با افراد خاطی برخورد کنند.

باید ببینیم مذاکرات هسته ای چه خروجی داشته است

عباسپور در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در پاسخ به اینکه ایران از مذاکرات هسته ای با گروه1 +5 چه دستاوردی داشته است با توجه به اینکه برخی دولتمردان این دستاورد را پر رنگ می کنند اظهار کرد: هم آقای ظریف و خانم اشتون، حرف های بسته ای می زدند و محتویات جلسه خیلی برای مردم مشخص نیست تا این دستاورد را قضاوت کنند و اکنون زود است در خصوص دستاورد این مذاکرات تحلیل کنیم و نتایج بسیار تعیین کننده می باشد.

وی تصریح کرد: برخی بسیار خوشحال هستند که طرف مذاکره ایران، وزرای خارجه 1+5 هستند یعنی سطح تصمیم گیری بالا رفته در حالی که به اعتقاد بنده این افتخاری برای ما نیست و باید ببینیم این نشست چه خروجی داشته است.

نماینده مردم بوئین زهرا خاطر نشان کرد: در زمان امام خمینی (ره) وقتی لانه جاسوسی تسخیر شد و مشخص شد که دیپلمات های آمریکایی کار جاسوسی می کنند، سریع یک هیأت بلند پایه آمریکایی تصمیم گرفت با مقامات ایران ملاقات کند و امام فرمود به عنوان رهبر با هیأت آمریکایی ملاقات نمی کنم همچنین هیچ مقام و شخصیت ایرانی هم حق ملاقات ندارد.

عباسپور با تأکید بر اینکه باید بررسی شود این نشست چه خروجی داشته و آیا در چهارچوب NPT و آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران را به رسمیت می شناسند افزود: در صورتی که طی نتایج این جلسات، حقوق ایران، عزت،کرامت و مصلحت نظام رعایت شد و یک مذاکره با رعایت حقوق متقابل داشتیم و تحریم های ظالمانه برداشته شد می توان گفت دستاورد داشته است.

وی یادآور شد: حل این موضوع و مسئله زمان بیشتری را می طلبد و شکاف عمیقی بین ایران، آمریکا و غرب است و از عوامل اصلی این شکاف، اسرائیل است که از موانع مذاکرات می باشد و ایران به عنوان یک کشور اسلامی، اسرائیل را به عنوان یک حکومت جعلی و اشغالگر و صهیونیست به رسمیت نمی شناسد چرا که اولویت سیاست خارجی آمریکا( چه جمهوری خواهان و دموکرات ها) به تأسی از لابی های صهیونیستی به هم زدن امنیت در منطقه است.

توفیقات و افتخارات امروز ما مدیون شهدا است

عباسپور در پاسخ به اینکه چرا عده ای قصد دارند تجلی مقاومت و ایستادگی شهدا را که امروز" شعار مرگ بر آمریکا است" با حذف این شعار کمرنگ کنند گفت: ما مدیون شهدا هستیم چرا که تمام وجود و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و هدیه به درگاه باری تعالی نمودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر از خود گذشتگی و جان فشانی شهدا نبود توفیقات و افتخارات امروز را نداشتیم و این توفیقات در تمام عرصه ها و دوران، مدیون شهدا است و در غیر این صورت شرایط امروز ایران بسیار نامساعد بود و در قبال کار نیک و شایسته شهدا باید در راستای اهداف ایثارگران و شهدا قدم های تأثیر گذاری برداریم.

نماینده مردم بوئین زهرا با بیان اینکه شهدا در جهت تحقق آرمان های امام(ره) ، انقلاب ، ارزش ها و احکام دینی و اسلامی خون خود را نثار کردند و عاشقانه دفاع کردند افزود: ما تابوت آنها را گرفتیم و به خاک سپردیم و اکنون نیز پس از سال های متمادی گوشه گوشه های تابوتشان را می گیریم و در زیر خاک قرار می دهیم با شهدا میثاق و عهد بستیم که در جهت استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و حمایت از محرومین و مستضعفین جهان قدم برداریم و هر جا داد مسلمانی برخاست به دفاع برخیزیم.

عباسپور تأکید کرد: باید حامی حزب الله، مردم فلسطین، سوریه و در جبهه مقاومت باشیم و با قرار گرفتن در این جبهه نمی توانیم نسبت به زیاده خواهی صهیونیست و استکبار جهانی ساکت باشیم.

وی در خصوص پیگیری قانون پرونده کودتای 28 مرداد نیز گفت: این قانون تصویب شده است و کمیسیون امنیت ملی پیگیر است و از زمانی مطرح شد که خود امریکا اقرار کرد در کودتا دخیل است و نسبت به خیانتی که به ایران کردند تشکیلات قضایی پیگیر هستند و در صورتی که در عرصه بین المللی ثابت کنیم که امریکا در آن کودتا، متجاوز است تأثیر بسزایی خواهد داشت و باید خسارات وارده را جبران کنند.

انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان