۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین معرفی رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز
کد خبر: ۱۱۴۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در شهرستان البرز صورت گرفت

معرفی رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز

حیدری به عنوان رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز معرفی شد و از زحمات محمدخانی رئیس پیشین این انجمن تقدیر به عمل آمد.

معرفی رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، امام جمعه شهر الوند و مسئولین مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: کتابخوانی، اشاعه و ترویج این فرهنگ و هم چنین برگزاری نشست‌های تخصصی در این زمینه میتواند در کاهش بزه های اجتماعی موثر باشد.
وی در ادامه افزود: ما زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشیم که نتایج عینی آن را در جامعه مشاهده کنیم.
حسن پور ادامه داد: فضای کتابخانه‌ها تا حد زیادی مناسب و مطابق با استانداردهای موجود است اما همیت مسئولین شهری در بهسازی فضا، تامین نور و فضاسازی مناسب کتابخانه‌ها کماکان مورد نظر است.
وی در ادامه این نشست ضمن معرفی حیدری به عنوان رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز از زحمات محمدخانی رئیس پیشین این انجمن تقدیر کرد.
در پایان این جلسه نیز مدیرکل کتابخانه‌های استان لوح تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور را بپاس تشکر از اهتمام فرماندار شهرستان البرز در راستای حمایت از امر کتابخوانی به ایشان اهدا نمود.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان