۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین از سرگیری احداث تالار شهر با بودجه ۳ میلیاردی
کد خبر: ۸۷۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خبر داد:

از سرگیری احداث تالار شهر با بودجه ۳ میلیاردی

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در جمع خبرنگاران استان از ادامه ساخت تالار شهر در استان خبر داد و گفت: ۳ میلیارد بودجه اولیه برای این کار در نظر گرفته شده است.

از سرگیری احداث تالار شهر با بودجه ۳ میلیاردی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مهدی احمدی مدیر ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین برگزار شد، ابراز کرد: این نشست به مناسبت ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگی در استان قزوین است.
وی افزود: طی یکسال و یک ماه اخیر، اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین باوجود بودجه بسیار کم عمرانی توانست 5 پروژه عمرانی در سطح استان را همزمان با هفته دولت به بهره برداری برساند.
احمدی عنوان کرد: خانه فرهنگ خرمدشت و اقبالیه به صورت صد درصدی به بهره برداری رسیده است، همچنین خانه فرهنگ در معلم کلایه، شال و زیاران با 15 درصد شارژ مالی مجدد، تا دو ماه آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.
مدیر ادراه کل فرهنگ و ارشاد قزوین یادآور شد: بهره برداری از تالار بزرگ شهر در قزوین از آرزوهای مهم من است و طی مذاکرات 4 ماهه با وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، این موضوع به عنوان یکی از مطالبات جدی استان پیگیری مطرح شده است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه دارای 3 میلیارد بودجه ابتدایی می‌باشد و قرار است طی دو سال در فضایی به وسعت یک هکتار به بهره برداری برسد تا فضایی مناسب برای کارهای هنری استان باشد.
احمدی خاطر نشان کرد: تشکیل بانک جامع اطلاعاتی خبرنگاران که در روز خبرنگار قول آن به خبرنگاران داده شد، باید تا 15 روز آینده توسط خانه مطبوعات استان تکمیل و به اداره ارشاد تحویل گردد.
وی این بانک جامع اطلاعاتی را بسیار مهم دانست و افزود: ما به دنبال ساختاری جدید همراه با اساسنامه برای عزت بخشی به خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حرفه‌ای هستیم.
مدیر اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی قزوین، دیگر اقدام مهم این بخش فرهنگی را جشنواره صنعت چاپ برشمرد و گفت: این جشنواره با شعار "چاپ، رستاخیز رنگین اهل قلم" برای نشان دادن جایگاه اصلی چاپ در مباحث فرهنگی برگزار می‌شود.
احمدی اظهار کرد: جشنواره امسال نمایشنامه نویسی رضوی با 130 اثر از 31 استان آغاز شد که از این بین 118 اثر با نظر دبیرخانه به جشنواره راه یافت و در دو بخش بزرگسالان(نمایش صحنه‌ای) و کودکان و نوجوانان(نمایش عروسکی) داوری شد.
وی همچنین خبر داد: برای چهارمین بار در سال 95 میزبان چهارمین دو سالانه خوشنویسی کشور خواهیم بود که جلسه شورای سیاست گذاری این دوسالانه هفته آینده برگزار می‌شود.
احمدی شارژ مالی انجمن‌های فرهنگی و هنری و افتتاح ایستگاه مطبوعات را از دیگر اقدامات این اداره در یک سال گذشته اعلام کرد.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

یه بنده خدا / ۱۴ شهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

اره واقعا !!! ازش بپرسین این چیه که میگن پروژه رو از قزوین وزارتخونه پس گرفته و اینکه توی این 14 ماه دقیقا چه کار اجرائی در مورد پروژه انجام داده.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان