۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین قدردانی نمایندگان مجلس از صدا و سیمای قزوین
کد خبر: ۳۸۰۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به دلیل انعکاس ویژه عزاداریهای مردم صورت گرفت

قدردانی نمایندگان مجلس از صدا و سیمای قزوین

نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس از اقدامات صداوسیمای مرکز قزوین در انعکاس عزاداریهای مردم در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) تشکر و قدردانی کردند.

قدردانی نمایندگان مجلس از صدا و سیمای قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، داود محمدی نماینده ی مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد صداوسیمای مرکز قزوین در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: صداوسیمای مرکز قزوین دراین ایام برنامه هایی مناسب داشت که از نظر کمی و کیفی و همچنین محتوایی خوب بود و در توسعه ی فرهنگ عاشورایی نقش بسزایی داشت.
وی همچنین افزود: پخش مستقیم و ضبط شده ی مراسم عزاداری های مردم و همایش شیرخوارگان حسینی، در حمایت از فرهنگ عاشورا اقدام بسیار شایسته و مناسبی بود که توانست گوشه ای از عشق و ارادت مردم استان قزوین به حضرت سیدالشهدا (ع) را به تصویر بکشد.
نماینده ی مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدام صداوسیمای مرکز قزوین در محرم امسال در زمینه ی تحلیل و موشکافی مسائل دینی و همچنین معرفی عمیق نهضت عاشورا با توجه بیشتری صورت گرفت که قابل تقدیر است.
روح اله عباسپور نماینده ی مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشکر از رسانه ی استانی بخاطر انعکاس عزاداری های مردم شهرستان های بوئین زهرا، آوج و بخش های مختلف این شهرستان ها گفت: اقداماتی که امسال رسانه ی ملی و صداوسیمای مرکز قزوین در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) در پیش گرفتند خوب و مطلوب بود.
وی همچنین از رویکرد صداوسیما در ترویج عزاداری های بی پیرایه و بدور از خرافات و بدعت ها قدردانی کرد و گفت: نوآوری های صداوسیما در همایش شیرخوارگان و روز سقا موجب استقبال و گرایش بیش از پیش مردم به عزاداری های پرشور و فرهنگ صحیح عزاداری شد.
رجب رحمانی نماینده ی مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم از صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر انعکاس عزاداری های مردم تاکستان در شبکه های استانی و سراسری تشکر و قدردانی نمود.
منبع: روابط عمومی صدا و سیمای قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان