۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین رشد ۲۲ درصدی جوجه‌ریزی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۹۶۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲۵ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

رشد ۲۲ درصدی جوجه‌ریزی در استان قزوین

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بوده، حدود ۲۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۲ درصدی جوجه‌ریزی در استان قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، محمدحسین عطایی گفت: طی هفت ماهه گذشته بیش از ۲۸ میلیون و ۴۶۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان قزوین انجام شده است.

وی افزود: این میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بوده، حدود ۲۲ درصد رشد داشته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به طور متوسط ماهانه 4 میلیون جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ استان قزوین انجام شده است.

این مسئول عنوان کرد: جوجه‌ریزی در واحدهای تولیدی این استان تا ۲۲ مهرماه 3 میلیون و ۹۵۳ هزار قطعه انجام شده که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان ماه جاری به 4 میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه برسد.

عطائی عنوان کرد: طی این مدت از این میزان جوجه‌ریزی انجام شده بیش از۵۳ هزار و ۵۸۰ تُن گوشت مرغ در استان تولید شده است که از این میزان ۲۵ هزار تُن در استان مصرف و مابقی به استان‌های همجوار ارسال شده است.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان