۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین کمک ۱۲ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قزوین
کد خبر: ۳۶۹۶۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲۶ ساعت: ۷:۱۷ ↗ لینک کوتاه

در حرکتی نوع‌دوستانه صورت گرفت؛

کمک ۱۲ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قزوین

به همت اداره‌کل اوقاف استان قزوین،تعدادی از خیرین قزوین و سرمربی تیم فوتبال شمس آذر کمک ۱۲ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین تامین شد.

کمک ۱۲ میلیارد ریالی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قزوین
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در تشریح جزئیات آزادی زندانیان غیرعمد در استان اظهار کرد: شنیدیم که سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین نذری در خصوص آزادسازی زندانیان دارند که با ایشان تماس گرفته شد.
 
وی افزود: به دقیقی اعلام کردیم که این اتفاق مبارک هر سال از محل درآمد موقوفات در اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین و متولیان آن انجام می‌شود و بنا به به همت خیرین و درآمد موقوفات این عمل نیک انجام می‌شود.
  
مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: طبق هماهنگی که با سرمربی تیم شمس آذر داشتیم، اعلام کردیم که در کنار مقدار نذر شما مبلغی هم از محل موقوفات اختصاص یابد تا تعداد افراد بیش‌تری از زندان آزاد شوند.

این مسئول ادامه داد: به طور کلی با کمک سرمربی تیم شمس آذر، درآمد موقوفات، کمک ۵۰۰ میلیونی ستاد دیه و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک عبدیان خیر قزوینی یک میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شد.
 
مجیدی با اشاره به اینکه ستاد دیه مکلف به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است، ادامه داد: پیشنهاد دقیقی این بود افرادی که جرایم کیفری غیرعمدی که می‌توان با مبلغ کم از زندانی بودنشان صرف نظر کرد و اظهار پشیمانی کرده‌اند را در اولویت آزادی قرار دهیم تا به جامعه بازگردند و مسیر زندگی و امرار معاش خود را از سر گیرند.
 
این مسئول ضمن تشکر از زحمات مسئولان ورزشی استان به ویژه سرمربی تیم شمس آذر که در این مسیر پیش‌گام و پیش‌قدم بود، بیان کرد: بسیار خرسند و خدا را شاکر هستیم که این عزیزان به خانه‌های خود و آغوش گرم خانواده و فرزندان خود بازمی‌گردند.
 
وی تصریح کرد: افرادی که پدر خود را از دست داده و یتیم هستند دیگر به این وضعیت موجود عادت کرده‌اند اما کسی که سرپرست خانواده‌اش زنده و صاحب حیات است قطعاً چشم به راه و منتظر هستند، انتظار پدر یا مادری را می‌کشند که در دنیا و صاحب نفس است اما در کنار خانواده نیست.
 
مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه فقط خداوند متعال از برکت و ثواب این کار خیر، خبر دارد، تاکید کرد: امثال این نذرها، نذر بسیار ویژه و متفاوتی است و خداوند در قرآن کریم فرمودند احیای نفس، احیای همه انسان‌هاست.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان