۰۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۷ سه‌شنبه

صبح قزوین جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی
کد خبر: ۳۶۹۶۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۷ ساعت: ۱۳:۵۹ ↗ لینک کوتاه

توسط مرکز فرهنگی خانواده پاسدار استان قزوین انجام می‌شود؛

جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی

مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسدار سپاه استان قزوین گفت: جشنواره شمیم علوی ویژه همسران و فرزندان پاسدار است که می‌توانند آثار خود در محورهای علمی، فرهنگی، هنری، صنایع‌دستی و چندرسانه‌ای را تا ۲۵ مهرماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی
سیدجواد خسروی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» از برگزاری  جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره ویژه همسران و فرزندان پاسدار است که برای چندمین سال پیاپی در حال برگزاری است.
 
وی در بیان موضوعات جشنواره عنوان کرد: خانواده در بیانیه گام دوم انقلاب،  بصیرت دینی و انقلابی،  معنویت و اخلاق، عفاف و حجاب، نماز و عترت، دفاع مقدس، راهیان نور، سبک زندگی، علم و پژوهش قرآن، ازدواج، فرزندآوری، مراسم و مناسبت‌های دینی از موضوعاتی است که برای این جشنواره پیش‌بینی شده است.
 
خسروی در رابطه با محورهای جشنواره عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محورهای فرهنگی، علمی، صنایع‌دستی و تولیدات چندرسانه‌ای برای دبیرخانه جشنواره شمیم علوی ارسال کنند.
 
وی در بیان زیرشاخه‌های محور فرهنگی گفت: در این عرصه می‌توان به طراحی پوستر، عکس، روزنامه‌دیواری، تئاتر، خوشنویسی، نقاشی، گویندگی، نمایش‌نامه‌نویسی، ،مداحی و داستان‌نویسی اشاره کرد.
 
مسئول مرکز فرهنگی خانواده پاسدار سپاه استان قزوین گفت: آثار و دست‌سازه‌های بومی محلی، تابلو فرش و سفال در رسته صنایع‌دستی و نیز اختراعات و ابتکارات علمی پژوهشی در رسته محور علمی قرار می‌گیرند.
 
وی در ادامه گفت: علاقمندان به تولیدات چند‌رسانه‌ای هم می‌توانند آثار خود را در قالب فیلمسازی، مستند، نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای و پویانمایی در رقابت جشنواره شمیم علوی شرکت دهند.
 
خسروی در پایان اعلام کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مهر ماه سال ۱۴۰۳ است و لازم است شرکت‌کنندگان تصویر و لینک آثار خود را در پیام‌رسان ایتا به آدرس  @Farhangi_khanevade ارسال کنند و یا در آدرس دبیرخانه؛ قزوین، فلکه دوم کوثر، بلوار شهید محلاتی، خ میعاد جنوبی، جنب حوزه مقاومت بسیج نبی‌اکرم (ص) تحویل دهند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان