۰۲/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۴ شنبه

صبح قزوین عملیات وعده صادق۲ بی‌سابقه و قدرتمندانه بود
کد خبر: ۳۶۹۵۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۴ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

عملیات وعده صادق۲ بی‌سابقه و قدرتمندانه بود

پیشکسوت دوران دفاع مقدس درباره عملیات وعده صادق۲ گفت: این عملیات در جهان بی‌سابقه بوده است و قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

عملیات وعده صادق۲ بی‌سابقه و قدرتمندانه بود
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت شامگاه (جمعه) پس از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.
 
سردار هاشم آذربایجانی در این بزرگداشت اظهار کرد: این مجلس به مناسبت یادبود شهدای عملیات ثامن الائمه، آزادسازی آبادان که به دستور رهبر انقلاب اسلامی بود، برگزار شده است؛ همچنین این مجلس را نیز برای یادبود شهدای جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان برگزار کردیم. 
 
وی افزود: سید حسن نصرالله ویژگی‌های خاصی داشت‌، دشمن فکر کرد پس از شهادت سید عباس موسوی می‌تواند حزب الله را از بین ببرد اما در سال ۱۳۷۱ که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شد، کار برای دشمن سخت شد. سید حسن جوان آماده و پای کاری بود که ایثارگری را الگوی خود قرار داده بود. 
 
این رزمنده پیشکسوت جبهه و مقاومت عنوان کرد: زحمات اولیه حزب الله را شهید چمران متقبل شد که سید حسن نصرالله آن را پایان داد. سید حسن نصرالله ولایتی به تمام معنا بود، سید حسن در واقع گوش به فرمان و مطیع مقام معظم رهبری بود و تمام مأموریت را مو به مو انجام می‌داد و به نتیجه نیز کاری نداشت زیرا اعتقاد داشت که دستور ولی است و اطاعت از آن واجب.

وی افزود: در سال ۱۳۸۴ پس از انجام جنگ ۳۳ روزه به عنوان مرد جهان معرفی شد، در تهران کنفرانس اسلامی برگزار شد و سید حسن در آنجا در حضور مسئولان جهانی و در مقابل دوربین‌هایی که پخش زنده داشتند، دست مقام معظم رهبری را بوسید و به تمامی جهان ثابت کرد که سرباز ولی فقیه است. 
 
این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه گفت: معمولاً ما در جمع عنوان مقام معظم رهبری را بیان کرده و در خلوت از کلمه رهبری استفاده می‌کنیم اما حزب الله و سید حسن ارادت و احترام خاصی را به مقام معظم رهبری قائل می‌شدند و همیشه به نام «قائدنا امام الخامنه‌ای» ایشان را خطاب کرده و دست خود را به ادای احترام بالا می‌آوردند. 
 
آذربایجانی بیان کرد: برای انجام ماموریت به سوریه اعزام شده بودیم و آنجا طی فرایند عملیات با بچه‌های حزب‌ الله روبه‌رو شدیم، هنگام صحبت از تلویزیونی که در آنجا بود تصویر مقام معظم رهبری پخش شد، ناگهان او از جا بلند شده و دست خود را بر سر گرفت و صلواتی ختم کرد؛ ما از این حجم ارادت و احترام او متحیر شده و غبطه خوردیم که این گونه ادای احترام نمی‌کنیم لذا گوش به فرمان بودن حزب الله نسبت به اوامر مقام معظم رهبری باید سرلوحه تمامی ما قرار گیرد. 
 
رزمنده جبهه مقاومت ادامه داد: در جنگ ۳۳ روزه حاج قاسم به دستور حضرت آقا خدمت سید حسن نصرالله رسید و موقعیت جنگ را بررسی کرد، سپس به ایران بازگشته و موقعیت را خدمت مقام معظم رهبری عنوان کرد و ایشان با آرامش اینگونه پاسخ دادند که «به سید حسن بگو: این جنگ، جنگ احزاب است و شما در این جنگ پیروز می‌شوید و بعد از آن به قدرت برتر فرامنطقه‌ای تبدیل خواهید شد‌»؛ باور این سخن با آن موقعیت بسیار سخت بود اما وقتی که سید حسن این سخن را شنید، دست‌های خود را به نشانه شکر بالا برده و سر به سجده گذاشت؛ پس از آن از امدادهای غیبی خبر داد که توسط امام خامنه‌ای بشارت داده شده بود، از فردای آن روز ورق برگشت و تمامی کارها به نفع حزب الله پیش رفت تا جایی که رژیم صهیونیستی اعلام آتش بس کرد.
 
این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: ما باید همانند نیروهای حزب الله به سخنان مقام معظم رهبری اعتماد و اعتقاد قلبی داشته باشیم اما متاسفانه امروزه در بعضی از مسئولان چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنیم.
 
آذربایجانی افزود: پس از ترور اسماعیل هنیه، حضرت آقا اظهار کردند که انتقام خواهیم گرفت و با شهادت سید حسن نصرالله این انتقام تحقق یافت؛ در عملیات وعده صادق۱ پهپاد و موشک‌ها شرکت داشتند اما با برنامه‌ریزی‌های متفاوت و طراحی‌های جدید، عملیات وعده صادق۲ متفاوت جلوه کرد.
 
وی درباره عملیات وعده صادق۲ اظهار کرد: این عملیات در جهان بی‌سابقه بوده است و قدرت ایران را به نمایش گذاشت؛ این عملیات با برنامه‌ریزی و طراحی از سمت چندین کشور صورت گرفت و در نهایت از ۱۴ استان موشک‌ها شلیک شد، عملیات غافلگیرانه در ۱۵ دقیقه به اتمام رسید.
 
رزمنده جبهه مقاومت عنوان کرد: پس از پایان عملیات به آمریکا پیام ارسال شد که اگر یک تیر به سمت ایران شلیک شود، پایگاه‌های آمریکا را منهدم می‌کنیم؛ دو روز از این عملیات گذشته و ما شاهد امنیت در کشورمان هستیم.
 
این سردار در پایان جلسه گفت: امروز شما دیدید که مردم تجدید پیمان با حضرت آقا کردند که ما جان به کف آماده‌ایم، شما امروز قدرت ایران را در نماز جمعه با حضور امنیت مشاهده کردید.
 
انتهای خبر/٣٠٠٠

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان