۲۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۹ دوشنبه

صبح قزوین مستکبران از سیدحسن نصراللهِ شهید بیش‌تر می‌ترسند
کد خبر: ۳۶۹۴۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۸ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مستکبران از سیدحسن نصراللهِ شهید بیش‌تر می‌ترسند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت طوفنده‌تر ادامه خواهد یافت، گفت: شهادت سیدحسن نصرالله زمینه و فرصتی بهتر و ضربه‌ای کوبنده‌تر و تبیینی افشاگرانه برای ماهیت مستکبران است.

مستکبران از سیدحسن نصراللهِ شهید بیش‌تر می‌ترسند
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در راهپیمایی مردمی قزوین در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و به شهادت رساندن سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله که ظهر امروز در خیابان سپه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مصیبت امروز هم تسلیت و هم تبریک به همراه دارد؛ و برای شهدایمان تبریک را قبل از تسلیت می‌گوییم چون برکت خون شهدا سبب پیشرفت و پیروزی است و خسارت و لطمه نیست بلکه عظمت و پیروزی است.

وی افزود: شهادت امام حسین (ع) نشان داد که دشمن پس از آن فقط عقب‌نشینی، شکست، روسیاهی و بدبختی نسیبش شده است؛ شهدای انقلاب اسلامی روی شاه و حامیانش را سیاه کردند و شهدای دفاع مقدس چهره بعثیان و اربابانشان را سیاه کردند و شهدای امنیت هم چهره فتنه‌گران را به سیاهی نشاندند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهادت سیدحسن نصرالله زمینه و فرصتی بهتر و ضربه‌ای کوبنده‌تر و تبیینی افشاگرانه برای ماهیت مستکبران است؛ سیدحسن نصرالله در زمان حیات خود زنده‌ای فعال در میدان مقاومت است و وقتی به شهادت رسید؛ زنده‌ای شد که خداوند فرمودند «عند ربهم یرزقون» است و اکنون بیش‌تر می‌تواند جهان مقاومت را روحیه ببخشد و روحیه مستکبران را تضعیف کند.

عابدینی بیان کرد: رژیم صهیونیستی از این سید شهید بیش‌تر از سید حسن زنده در میدان وحشت دارد؛ شهادت سید مقاومت و سردار نیلفروشان پاداش ده‌ها سال مبارزه و جهاد مخلصانه و دعا و مناجات شبانه است. شهدا رسالت ایمانی و مومنانه خود را اجرا و پاداش خود که شهادت است را دریافت می‌کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه محصول خون شهدا نیز افزایش اقتدار و ضعف و سستی دشمن است، گفت: مومن می‌تواند با خدا معامله کند و معامله‌ای که با خدا باشد تماماً برای مومنان سود دارد چراکه خدا می‌خواهد به بنده‌هایش سود برساند و خدا بهترین بندهایش را انتخاب می‌کند تا سود برساند.

وی خاطرنشان کرد: شیرینی فریاد شهید سیدحسن نصرالله هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم که رژیم غاصب صهیونیستی را به لانه عنکبوت تشبیه کرد که سست‌ترین خانه‌ها است و زیرساخت و پایه‌ای ندارد و ملتی ندارد که بخواهد دولتی داشته باشد بلکه فقط پایگاه نظامی برای اجرای نیات شیطانی و استکباری آمریکاست.

عابدینی عنوان کرد: با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت طوفنده‌تر ادامه خواهد یافت و امروز جهان علیه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی شوریده است و این شورش جهانی روز‌به‌روز هم بیش‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها کارشان به جنون رسیده که آن هم به دلیل استیصال این رژیم غاصب است و سران آن به مرحله دیوانگی رسیده‌اند و آنچه که دیوانه را مهار می‌کند؛ سیلی‌های محکم و ضربه مهلکی است که باید از ناحیه مسلمانان بر آن وارد شود.

وی تاکید کرد: خداوند می‌فرماید که یهودیان به جانشان و مالشان وابسته‌اند و در واقع به ما نشان می‌دهد که باید آنان را با جان و مالشان هدف قرار دهیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه چهره زشت استکبار هر روز بیش‌تر نمایان می‌شود، گفت: امروز ما بسیار آماده هستیم و طبق پیامی که مقام معظم رهبری صادر کردند نیز فرض است بر همه مسلمانان تا با هر ابزاری در راه مبارزه با استکبار، صهیونیست و حمایت از لبنان جهاد کنند و در مقابل مستکبران صهیونیستی بایستند که البته روز به روز مسلمانان بیش‌تری به این مسیر گرایش می‌یابند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان