۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین اجرای نقشه‌های پلید آمریکا به دست اسرائیل
کد خبر: ۳۶۹۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۵ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد:

اجرای نقشه‌های پلید آمریکا به دست اسرائیل

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در جنگ غزه و چند روزه لبنان که آغاز شده فقط اسرائیل در میدان نیست بلکه آمریکا حامی و عامل اصلی این جریان است.

اجرای نقشه‌های پلید آمریکا به دست اسرائیل
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان که صبح امروز در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از شهدای قزوین همچون الیاس چگینی و شیخ‌فضلی کسانی بودند که ما در خط مقدم همراهشان می‌جنگیدیم.
 
وی افزود: مردان و زنان قزوین شجاع و ولایت‌مدار هستند و افراد صبور، فداکار و قهرمانی را تربیت کردند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با پرسش این سوال که فلسفه حضور شما در این میدان در این هفته چیست، تصریح کرد: شما فرزندان عزیز، مردم دلاور و قهرمان استان قزوین در این تجمع بزرگ و افتخارآفرین آمدید تا بگوئید با همت و اراده فولادین گام دوم را تحقق خواهید بخشید.
 
رحیم‌صفوی ادامه داد: در این چهل سال پدران و مادران شما زحمت کشیدند تا شما را به اینجا رساندند و حالا بر اساس منشور حضرت آقا نوبت نسل شماست که با شهدای مدافع حرم عهد و پیمان ببندید و تا جان در بدن دارید وفاداران این خون‌های به حق ریخته باشید.
 
این مقام ارشد نظامی بیان کرد: ما نیروهای مسلح از جنس مردم و از مردمیم و فدای قرآن و انقلاب و رهبری هستیم که همراه مردم و خدمتگزار آن‌ها خواهیم ماند.
 
وی اضافه کرد: فلسفه حضور شما، آمادگی در همه عرصه‌های امنیتی، سازندگی و فرهنگی و..است.
 
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی، جنگ تغییر در اذهان در نهادها و ارزش‌هاست عنوان کرد: وقتی لباس و چهره‌ها و نظم شما را می‌بینم یاد زمان جنگ می‌افتم زمانی که حتی همین یک دست لباس نظامی و به اندازه انگشتان دست آرپی جی و تجهیزات نداشتیم اما امروز به فضل الهی یک ارتش و سپاه و دولت قدرتمند داریم، این محصول کمی نیست لذا آمادگی ها را باید بیشتر کنیم.
 
رحیم‌صفوی با اظهار امیدواری که به برکت هفته دفاع مقدس امیدواریم آمادگی روحی، معنوی، فکری و جسمی مردم بیش‌تر شود بیان کرد: چند خواهش و توصیه در این تجمع داریم اولاً فرهنگ معارف و ارزش‌ها دفاع مقدس را خوب یاد بگیرید.
 
این مقام ارشد نظامی ادامه داد: بسیجی بودن یک فرهنگ است و باید آن را خوب بفهمیم و به آن عمل کنیم و در هرجایی که هستیم اعم از دانشگاه و مدرسه و خانواده عامل باشیم.
 
وی یادآور شد: به صورت فردی راوی یک شهید باشیم، به سر مزارش برویم قرآن بخوانیم به دیدار خانواده شهدا و جانبازان و شیمیایی برویم.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر کار مطالعاتی در حوزه شهدا اضافه کرد: در زمان بحران و خطر، این اندیشه و روش شهداست که قدرت تصمیم‌گیری و حل مشکل را ایجاد می‌کند.
 
رحیم‌صفوی با بیان اینکه تغییر و تحول محیط پیرامون خود را بشناسید، اظهار کرد: نباید عوامل محیطی و فضای مجازی شما را تحت تاثیر قرار دهد و باید تحت عمل صالح باشیم به طوری که هر روز یک عمل صالح و بهترین کار در یک زمان و مکان قرار دهیم.
 
این مقام ارشد نظامی توصیه کرد: روزی چند ساعت با امام زمان ارتباط برقرار و صحبت کنید حتی شده با یک سلام، امام و شهدا زنده هستند و همه چیز را ناظر و یاور هستند
 
وی خاطرنشان کرد: ما در یک شرایط فوق‌العاده حساس داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفتیم و باید تدابیری در فرمایشات رهبری داشته باشیم.

این مسئول ابراز کرد: در جنگ غزه و چند روزه لبنان که آغاز شده فقط اسرائیل در میدان نیست بلکه آمریکا حامی و عامل اصلی این جریان است.

رحیم‌صفوی تصریح کرد: نسبت به مسائل منطقه‌ای باید هوشیار باشیم
و تشخیص کار را به رهبری بسپاریم که قطعا ایشان بهترین راهنما هستند چراکه تدابیر ایشان فراتر از شخص، فرد و گروه و جناح خاصی است و فراملی فکر‌و عمل می‌کنند؛ ما فرزندان ایران هستیم به مقام معظم رهبری اقتدا می‌کنیم.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان