۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین اهمیت بازخوانی مجاهدت ملت در دفاع مقدس
کد خبر: ۳۶۹۴۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۴ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد:

اهمیت بازخوانی مجاهدت ملت در دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در هفته دفاع مقدس باید درخشان‌ترین تابلوی فداکاری، ایثارگری، از خودگذشتگی و مجاهدت یک ملت مرور و مورد توجه و بازخوانی قرار گیرد.

اهمیت بازخوانی مجاهدت ملت در دفاع مقدس
عباس کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین »؛ در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس باید درخشان‌ترین تابلوی فداکاری، ایثارگری، از خودگذشتگی و مجاهدت یک ملت مرور و مورد توجه و بازخوانی قرار گیرد.
 
 وی افزود: رهبر معظم انقلاب از مسئله دفاع مقدس و این فرصت عظیم به عنوان گنج یاد کردند و فرمودند اگر ما بتوانیم و موفق شویم این گنج را استخراج کنیم در بسیاری از حوزه‌هایی که با چالش همراه هستیم و در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اثربخشی لازم داشته و راهگشایی صورت گیرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته و ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح بخش‌ها و فرمانداری‌ها با همکاری و همراهی نواحی مقاومت بسیج شکل گرفته است.
 
 کاظمی تصریح کرد: همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس هماهنگی‌های لازم را انجام داده است. 
 
وی عنوان کرد: اولین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور ماه با رژه مقتدرانه نیروی مسلح برگزار شد و از همان روز برنامه‌های این هفته آغاز شده و تا سالروز رفع حصر آبادان پنجم مهرماه ادامه خواهد شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان گفت:همچنین انواع برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و تبلیغی در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی شده که در هر مدرسه پویش‌هایی تحت عناوین مختلف ذیل بزرگداشت هفته دفاع مقدس داشته باشیم.
 
انتهای خبر/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان