۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین جابه‌جایی رایگان ۵۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
کد خبر: ۳۶۹۴۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد:

جابه‌جایی رایگان ۵۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ۵۰ هزار دانش‌آموز قزوینی در روز اول مهرماه به صورت رایگان از ناوگان حمل و نقل شهری قزوین استفاده کردند.

جابه‌جایی رایگان ۵۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛ سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین و دستور شهردار محترم، خدمات اتوبوس‌های درون‌شهری در روزهای یکم تا چهارم مهرماه برای ۲۰۰ هزار شهروند رایگان است.
 
وی افزود: این طرح در راستای کاهش ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا و تسهیل دسترسی دانشجویان و دانش‌آموزان به مراکز آموزشی در روزهای ابتدایی مهرماه اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی قزوین در ۲۳ مسیر، ۹ مسیر ملکی و ۱۴ مسیر در بخش خصوصی با ۱۴۰ دستگاه اتوبوس فعال با ۲۷۰ راننده خدمات رسانی می‌کند.
 
تقوی عنوان کرد: مسیرهای پرتردد مسیرهای ۲۳ نادری به پونک و ایرانگاز مسیر شماره ۷ از مبدا نادری به نوروزیا ن و کوثر بیشترین تعداد مسافر نسبت به سایر خطوط به خود اختصاص داده است.
 
این مسئول ادامه داد: شهر قزوین با جمعیتی حدود 402 هزار نفر، 1 میلیون 396 هزار تعداد سفر روزانه به خود اختصاص داده است که سهم سفر اتوبوسرانی در ساعات اوج 19.2 درصد می‌باشد.
 
وی اذعان کرد: سرویس‌دهی این ناوگان به کانون معلولین و سازمان توسعه خدمات اجتماعی شهردادی قروین در دو شیفت کاری به صورت رایگان انجام می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین بیان کرد: اتوبوس‌های مستقر در پایانه شهید بهشتی پارک سوار مسافرین بیدستان، محمدیه ، الوند، مهرگان، باغ نشاط و مسیر ۱۴ ایرانگاز به مقاصد خود در شهر می‌رسانند.
 
تقوی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسین ناوگان اتوبوسرانی قروین به همراه خودروهای گشت در دو شیفت کاری برای انضباط‌بخشی و روان‌سازی ترافیک در ایستگاه‌های اتوبوس و سطح شهر حضور یافتند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان