۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین انحراف اتوبوس در جاده قزوین_همدان با ۱۵ مصدوم
کد خبر: ۳۶۹۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۲ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

انحراف اتوبوس در جاده قزوین_همدان با ۱۵ مصدوم

رئيس پليس راه استان گفت: يک دستگاه اتوبوس مسافربري به علت عدم توانايي راننده در کنترل اين خودرو از مسير خارج و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

انحراف اتوبوس در جاده قزوین_همدان با ۱۵ مصدوم
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی پلیس قزوین، فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در ساعت دو بامداد دوم مهرماه خبر وقوع حادثه براي يک دستگاه اتوبوس مسافربري در محور قزوين- همدان حوالي شهر آبگرم از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي دريافت شد که بلافاصله ماموران پليس راه به همراه عوامل امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران، مشخص شد يک دستگاه اتوبوس مسافربري که با ۲۶ مسافر از استان مازندران عازم کرمانشاه بوده دچار سانحه و از مسير خارج شده که متاسفانه ۱۵ نفر مصدوم شدند.

رئيس پليس راه استان با اشاره به اينکه بلافاصله مصدومان توسط عوامل امدادي جهت مداوا به مراکز درماني منتقل شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر از مصدومان به صورت سرپايي مداوا و از بيمارستان مرخص شده و ۳ نفر نيز بستري شده‌اند.

ذاکري‌منش در پايان با بيان اينکه کارشناسان پليس راه علت اين حادثه را عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه بيان کرده‌اند، به رانندگان وسايل نقليه سنگين به خصوص ناوگان مسافربري توصيه کرد: قبل از حرکت از وضعيت فني اتوبوس بازديد کامل را داشته باشند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.

انتهای خبر/۱۴۰۴
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان