۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: ۳۶۹۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

توسط بنیاد علوی استان قزوین صورت گرفت؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند

مجری بنیاد علوی استان قزوین از آغاز توزیع لوازم‌التحریر در قالب پویش «مهر علوی » برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد علوی قزوین، یوسف شریفی از آغاز توزیع لوازم‌التحریر در قالب پویش «مهر علوی » برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف خبر داد.

مجری بنیاد علوی استان قزوین افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان پویش «مهر علوی» را با همکاری خیریه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی جهت تامین بیش از هزار بسته نوشت‌افزار با کیفیت، استاندارد و ایرانی را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در این پویش بیش از هزار بسته لوازم تحریر اهدایی بنیاد علوی به دانش‌آموزان دهک یک تا چهار مناطق هدف بنیاد در استان در راستای کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان و ارتقای عدالت آموزشی توزیع خواهد شد.

این مسئول ابراز کرد: این لوازم تحریر در سه مقطع ابتدایی ۲۸ قلم، متوسطه اول ۲۱ قلم و متوسطه دوم هم ۲۱ قلم بسته‌بندی شده است.

شریفی عنوان کرد: گروه‌های مردمی و جهادی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در پویش مهر علوی و ثبت دانش‌آموزان دهک‌های یک تا چهار در سامانه بنیاد علوی، مبلغ مشارکت را واریز کنند و بسته‌ها را دریافت نمایند تا در بین دانش‌آموزان توزیع کنند.

این مسئول تاکید کرد: از دیگر برنامه های بنیاد علوی در بحث آموزش حمایت فنی از دانش‌آموزان مناطق محروم است که با همکاری موسسات محتوا و سکوهایی آماده شده است که دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار به شکل برخط و غیربرخط از محتوای مناسب جهت ارتقا معدل تحصیلی در کنکور بهرمند شوند.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌ها تامین بسته معیشتی ویژه مدارس شبانه‌روزی است، «بخش طارم شهرستان قزوین به عنوان منطقه هدف در این موضوع» تامین مجزای نوشت‌افزار این دانش‌آموزان در کنار تامین بسته‌های معیشتی و تجهیز مدارس در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان