۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین نبرد آفتاب و دریا؛ شمس آذر مقابل ملوان
کد خبر: ۳۶۹۳۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۳۰ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در هفته پنجم لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

نبرد آفتاب و دریا؛ شمس آذر مقابل ملوان

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین میهمان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

نبرد آفتاب و دریا؛ شمس آذر مقابل ملوان
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین میهمان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.
 
این بازی فردا جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.
 
داور بازی حسن اکرمی خواهد بود و رحیم حاجی پور و وحید سیفی در حین بازی به وی کمک خواهند کرد.
 
شمس آذر در حالی به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود که با ۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است در حالی که ملوان با ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

در فصل قبل شمس آذر همه در بازی رفت و هم برگشت ملوان بندرانزلی را برد.
 
کارنامه قابل‌قبول دو سرمربی شمس آذر و ملوان نشان از استعداد و موفقیت آن‌ها از صعود تیم‌هایشان از لیگ آزادگان به لیگ برتر است دو تیم شهرستانی که با توجه به شرایط سخت مالی ولی خود را بالا کشاندند و در لیگ برتر ماندگار شدند.

در تابستانی که گذشت این دو سرمربی جای خود را عوض کردند و دقیقی قرار بود که هدایت ملوان را بر عهده بگیرد اما تنها ده روز مانده به لیگ برتر، قضیه منتفی شد و زارع هم به انزلی برگشت.
 
گفتنی‌ست که در جریان بازی‌های هفته چهارم شمس آذر در خانه با تساوی ۲-۲ مقابل استقلال خوزستان متوقف و ملوان هم با یک گل در اصفهان مغلوب سپاهان شد.
 
حاشیه ناراحت کننده این روزهای فوتبال ایران، فوت هوادار ملوان در جریان مسابقه با سپاهان بود که قرار است در ابتدای بازی شمس آذر و ملوان به احترام روح مرتضی خائفی یک دقیقه سکوت اعلام شود.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان