۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین توزیع ۴ هزار بسته نوشت‌افزار در قزوین
کد خبر: ۳۶۹۲۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۶/۱۵ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبر داد:

توزیع ۴ هزار بسته نوشت‌افزار در قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۴ هزار بسته لوازم‌التحریر در سطح استان قزوین توزیع می‌شود.

توزیع ۴ هزار بسته نوشت‌افزار در قزوین
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه رزمایش توزیع لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان قزوین در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسندیم که سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برای خدمت ولی نعمتان مثل همیشه در صف اول ایستاده است.
 
وی افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر (عج) خوش‌ذوقی به خرج داده و با استفاده از ظرفیتی که دارند هزار بسته لوازم‌التحریر، هر بسته به ارزش ریالی یک میلیون تومان تهیه کرده‌اند که توزیع خواهد شد؛ همچنین در جغرافیای استان با ظرفیت حوزه‌ها و پایگاه‌ها با همین کیفیت مجموعاً ۴ هزار بسته آماده شده است.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: جامعه هدف از قبل شناسایی شده است و هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها و حوزه و پایگاه‌ها انجام شده که قبل از شروع سال تحصیلی با حفظ کرامت انسانی هدایا تقدیم ولی نعمتان عزیز خواهد شد.
 
آتانی اضافه کرد: آنچه که مدنظر سپاه است این است که با شبکه عظیم خود خدمت بی‌منت به مردم عزیز ارائه دهد و در این جهاد بزرگ حفظ کرامت افراد در حد اعلا و بدون منت و مجاهدانه اولویت ما خواهد بود و توصیه اکید ما است.
 
این مقام نظامی با تقدیر و تشکر از کسانی که با آبرو و مال و... خود در این امر شرکت کردند، عنوان کرد: مثل همیشه دستانمان را به سوی خیرین عزیز دراز می‌کنیم و خدمت مستمر با حضور گرم و همیشگی آنان می‌تواند ساری و جاری باشد.
 
وی افزود: به کسانی که در تمایل دارند در این کارهای خیر شرکت و همکاری کنند عرض می‌کنم که با روی باز استقبال می‌کنیم و می‌توانند به پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها و نواحی سپاه در سطح شهر مراجعه کنند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی این اقلام از تولید صددرصد داخلی و با کیفیت ایرانی خریداری می‌شود و چون به قیمت عمده تهیه می‌شود قطعاً با کمک خیرین و ظرفیت‌های سپاه تعداد بالایی را می‌توان تهیه و توزیع کرد.

در ادامه رسولی فر در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در خصوص رزمایش توزیع لوازم‌التحریر در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: در آستانه ماه ربیع‌الاول و همچنین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید همچون سال‌های گذشته بسیج دانشجویی با کمک خیرین و آموزش و پرورش ۴ هزار بسته لوازم التحریر به همراه کیف برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و تدارک دیده است.
 
وی با بیان اینکه بسته‌ها قبل از بازگشایی مدارس تحویل دانش‌آموزان خواهد شد، افزود: از همه مدیران مدارس و فرمانده حوزه‌های دانشجویی و تمام کسانی که وظیفه توزیع این بسته‌ها را دارند خواهشمندیم حفظ کرامت و شأن انسانی را رعایت بکنند که این بسته‌ها به نحو احسن توزیع شود.
 
رئیس بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اضافه کرد: دانش‌آموزان جامعه هدف، برای استان قزوین هستند که در مناطق و شهرها و روستاهای استان ساکن هستند و حضور دارند که در مرحله اول این رزمایش بسته‌ها مابین آن‌ها توزیع می‌شود.
 
رسولی‌فر اذعان کرد: این کار خداپسندانه با رمز «یا رسول‌الله» آغاز به کار کرده است و امیدواریم با نگاه ویژه حضرت مورد قبول مرضی حضرت واقع شود و امثال این اقدامات ادامه‌دار باشد.
 
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان