۰۲/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۴ شنبه

صبح قزوین شمارش آرای روستایی و سیار در قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۶۸۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱۵ ساعت: ۲۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین:

شمارش آرای روستایی و سیار در قزوین آغاز شد

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به کاهش تراکم در مناطق روستایی و شعب سیار، از دقایق قبل شمارش آرا در شعب روستایی و سیار استان آغاز شده است.

شمارش آرای روستایی و سیار در قزوین آغاز شد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حامد فتوحی در ساعت پایانی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: تا ساعت 23 روز جمعه بیش از 470 هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری در استان قزوین مشارکت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش تراکم در مناطق روستایی و شعب سیار، از دقایق قبل شمارش آرا در شعب روستایی و سیار استان آغاز شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: بنا بر قانون انتخابات فرآیند اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد و چون در قانون فقط یک روز برای رای گیری پیش‌بینی شده، بعد از ساعت 24 دیگر تمدید نخواهد شد.
 
وی بیان کرد: تاکنون مشارکت مردم قزوین 48 درصد است، هنوز در برخی شعب تراکم نسبتا بالایی است و احتمال دارد این میزان مشارکت تغییر کند.
 
فتوحی خاطرنشان کرد: فضای کشور نیاز به آرامش دارد، از همه هم‌استانی‌ها و رسانه‌ها خواهشمندیم تا قبل از تجمیع آرا از هر گونه گمانه‌زنی خودداری کنند.
 
وی یادآور شد: گزارشات متعددی هم از سوی بازرسان هیات بازرسی و هم بازرسان ویژه استانداری مبنی بر تخلف صورت گرفته که صورت جلسه شده و به حتم به آن رسیدگی خواهد شد.
 
دبیر ستاد انتخابات قزوین بیان کرد: بنا بر قانون انتخابات نتایج رسمی بعد از تجمیع از سوی وزیر کشور اعلام خواهد شد و بعد از آن به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان