۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین بهانه‌های دوران تلخ روحانی توسط پزشکیان
کد خبر: ۳۶۸۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۴ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد پزشکیان در قزوین تکرار کرد:

بهانه‌های دوران تلخ روحانی توسط پزشکیان

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین گفت: اگر همراهی نظام و پشتوانه مردمی با بدنه دولت پزشکیان همراه باشد قطعاً تجربه تلخ دوران روحانی تکرار نخواهد شد، چرا که دولت دوم روحانی از این نعمت برخوردار نبود و دچار چالش شد.

بهانه‌های دوران تلخ روحانی توسط پزشکیان
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد علیخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که صبح امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد، اظهارکرد: خوشبختانه پزشکیان توسط شورای نگهبان تایید شد و به عنوان نماینده حزب اصلاحات به مردم معرفی شده است.
 
وی افزود: پزشکیان توسط همین نظام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری تایید شده و قطعا اگر مشکلی وجود داشت، احراز صلاحیت ایشان صورت نمی‌گرفت.
 
رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان قزوین بیان کرد: پزشکیان فردی راستگو، با تقوا و امانت‌دار است، وعده اصلی ایشان این است که قول می‌‌دهم دروغ نگویم و شعاری ندهم که نمی‌توانم انجام دهم.
 
وی ادامه داد: در مناظرات شاهد هستیم برخی نامزدها وعده‌های محال را مطرح می‌کنند که قطعاً خلف وعده آن موجب بی‌اعتمادی و عدم مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.
 
علیخانی تاکید کرد: پیش از این همه روسای جمهور وعده‌هایی دادند که شاید هدفشان آن بوده که شعارها عملی شود، اما بنا به شرایط تحقق نیافته که این اعتماد مردم را خدشه‌دار کرده است.
 
وی با بیان اینکه ما داریم تنور انتخابات را گرم می‌کنیم، اظهارکرد: پزشکیان در نظر دارد به مردم دروغ نگوید، برنامه‌های مصوب را اجرا کند و در هر حوزه از متخصصین مرتبط با آن حوزه استفاده کند.
 
این فعال سیاسی تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در کشور، استفاده نکردن از متخصصین در هر حوزه است، پزشکیان معتقد است در حوزه‌ای که تخصص ندارد اظهار نظر نکند و این را با قدرت بیان می‌کند.
 
وی افزود: در حوزه بانوان صحبت از حفظ حرمت آنان و جمع شدن بساط رفتارهای زننده نسبت به آنان است، همچنین به دنبال استفاده از ظرفیت بانوان برای مدیریت کشور هستیم.
 
علیخانی بیان کرد: ما بنا داریم که از همه توانمندی‌ها استفاده کنیم و آن را مختص بانوان و یا آقایان نکنیم، بلکه ملاک را بر تخصص خواهیم گذاشت.
 
وی با بیان اینکه ما به دنبال وحدت ظرفیت‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: به دلیل تعارضات بیش از اندازه، درگیر مسائل داخلی شدیم که بخشی از توان صرف مشکلات و دعوای داخلی می‌شود.
 
رئیس ستاد پزشکیان در استان قزوین با اشاره به موضوع صیانت آراء عنوان کرد: ما در ستاد پزشکیان در مورد صیانت آراء خودمان مطالبه‌گر هستیم، اکنون شاهد هستیم که در نه صدا و سیما و نه در رفتار با ستادهای انتخاباتی سیاست بی‌طرفانه به خوبی اجرا نمی‌شود و در روزهای اخیر هم چند بار به دلایل مختلف ما را تهدید کردند.
 
وی بیان کرد: ما اکنون در ستاد پزشکیان فعال هستیم، اما موضوع انتصابات ربطی به ما ندارد و دولت هرچه را صلاح بداند خود انجام می‌دهد، منتهی اگر از ما مشورتی صورت بگیرد از آن استقبال خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نگرانی از بازگشت بدنه دولت روحانی به دولت پزشکیان اظهارکرد: در علوم اجتماعی هیچ چیزی صد در صد نیست و از نظر علمی هیچ چیزی قابل تعمیم و پیش‌بینی نیست، من به جد از دولت اول آقای روحانی دفاع می‌کنم چراکه تحولی عظیم در زمینه نرخ ارز صورت گرفت.
 
علیخانی گفت: اگر همراهی نظام و پشتوانه مردمی با بدنه دولت پزشکیان همراه باشد قطعاً تجربه تلخ دوران روحانی تکرار نخواهد شد، چرا که دولت دوم روحانی از این نعمت برخوردار نبود و دچار چالش شد.
 
وی درباره سوال خبرنگاران مبنی توهم پیروزی و اظهارات عجیب ظریف در تجمع هواداران پزشکیان و اعلام زودهنگام پیروزی بیان کرد: اینها کارهای تبلیغاتی است، گمان نمی‌کنم ظریف به طور قطعی پیروزی را اعلام کرده بلکه نوعی کنش تبلیغاتی داشته است، مشابه این کنش‌ها در دیگر نامزدها هم بوده و کسی معترض نشده است.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به موضع دولت پزشکیان در خصوص تحولات اسرائیل بیان کرد: اسرائیل از نظر اصلاحات هم غده سرطانی است و آن را رژیم نامشروع می‌دانیم، منتهی مانند هر غده سرطانی اگر در شرایط نامطلوب با آن برخورد شود ممکن است بیشتر ریشه بدواند.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان