۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین رخ‌نمایی قدرت ملت ایران در انتخابات ۸ تیرماه
کد خبر: ۳۶۸۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۴/۱ ساعت: ۲۲:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین عنوان کرد:

رخ‌نمایی قدرت ملت ایران در انتخابات ۸ تیرماه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین انتخابات» را مظهر قدرت سیاسی ملت ایران خواند و گفت: اصل انتخابات باید به رخ جهانیان کشیده شود، همان گونه که طی ۴۶ سال از عمر انقلاب در میادین مختلف، قدرتمان را به رخ کشیده‌ایم، در انتخابات پیش رو قدرت خود را به رخ جهانیان بکشیم.

رخ‌نمایی قدرت ملت ایران در انتخابات ۸ تیرماه
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه همایش ناظران انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که این روزها مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و ملت‌های دنیا است، انتخابات هشتم تیر ماه و ملت ایران است که سرنوشت خود را چگونه رقم خواهند زد.
 
وی افزود: به فضل الهی با آمادگی و بستر قانونی که در کشور وجود داشت و به دلیل عدم وجود خلا، کارها بر زمین نماند و کشور آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پیش از موعد را دارد.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: لازم است دستاوردهای بزرگ دولت شهید رئیسی به ویژه موفقیت‌های بزرگ در عرصه سیاست خارجی، خدمت‌رسانی و سخت‌کوشی ایشان توسط مردم، سیاسیون و به ویژه کاندیداهای ریاست جمهوری که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند، در راستای استمرار مسیر خدمت‌رسانی تبیین شود.
 
وی ادامه داد: میزان فروش نفت در دولت سیزدهم به بیش از ۳ میلیون بشکه رسید، در محور سیاسی در ورود به پیمان‌های بریکس و شانگهای موفق بود، حضور موفق شهید رئیسی در سازمان ملل و... دستاوردهای خوبی است که در دولت آیت‌الله رئیسی رقم خورده است.

«انتخابات» مظهر قدرت سیاسی ملت ایران است

رفیعی آتانی «انتخابات» را مظهر قدرت سیاسی ملت ایران خواند و افزود: اصل انتخابات باید به رخ جهانیان کشیده شود، همان گونه که طی ۴۶ سال از عمر انقلاب در میادین مختلف، قدرتمان را به رخ کشیده‌ایم، در انتخابات پیش رو قدرت خود را به رخ جهانیان بکشیم.
 
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری یعنی همه به قوانین کشور ایمان و اعتماد داشته باشیم و همانگونه که بعد از حادثه شهادت رئیس جمهوری به دلیل وجود ظرفیت قانونی هیچ خللی در مدیریت کشور ایجاد نشد، با همین قوانین کاندیدا با سلایق مختلف، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: به دلیل وجود همان ظرفیت‌های قانونی رئیس جمهور آینده از پس آراء و خواست مردم بیرون خواهد آمد و خروجی صندوق، رئیس جمهور همه ملت و مورد حمایت مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران و همه ارکان نظام خواهد بود تا گره از مشکلات مردم گشوده شود.
 
وی تاکید کرد: همه مردم به یکدیگر حضور در عرصه انتخابات را گوشزد کنیم و با حضور حداکثری، اتحاد، همدلی و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشیم.

بعد از شهید رئیسی پیدا کردن شاخص‌های رئیس جمهوری سخت نیست
 
رفیعی آتانی بیان کرد: پرکاری، پرتلاشی، خستگی‌‌ناپذیری و همه سلوک شهید رئیسی مانند نقشه راهی روشن در برابر کاندیدای ریاست جمهوری وجود دارد، رئیس جمهور باید برای مردم وقت بگذارد و آنها را عزیز بشمارد و در برابر آنان خاضع بوده و برای خدمت به آنان شب و روز نشناسد.
 
وی با بیان اینکه کوه، دشت، شهر و روستا همه بستر مجاهدت است، افزود: بعد از شهید رئیسی پیدا کردن شاخص‌های رئیس جمهوری کار سختی نیست، پرونده روشن ایشان مانند تابلوی راهی در برابر کاندیدا وجود دارد؛ همان روزها که می‌گفتند نمی‌شود، آب به خوزستان و همدان و آبیک رسید و موفقیت‌های ارزشمند بسیاری را کسب شد. ‌
 
رفیعی آتانی عنوان کرد: لازم و ضروری است که همه مردم، مسئولان و عناصر موثر در انتخابات پای کار باشند؛ سپاه و بسیج نیز مانند همیشه برای جهاد تبیین و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.
 
وی ادامه داد: در راستای افزایش مشارکت مردمی و بیان دستاوردهای روشن دولت شهید رئیسی؛ روزانه بیش از ۱۰۰ برنامه در اقصی نقاط استان چه در مراکز دانشگاهی، خیابان‌ها، مساجد، هیأت‌ها و کارخانجات برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در پایان گفت: هرکسی تریبون در دست دارد، هرکسی قلم و بیان دارد باید حق دولت شهید رئیسی را ادا کند و دستاوردهای موفق و شاخص‌های دولت خدوم را به سمع و نظر مردم برساند.

انتهای خبر/2001
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان