۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین سپاهان از شمس‌آذر انتقام گرفت
کد خبر: ۳۶۸۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۳/۱۲ ساعت: ۲۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

در هفته پایانی لیگ برتر؛

سپاهان از شمس‌آذر انتقام گرفت

در ایستگاه پایانی لیگ برتر تیم شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مغلوب تیم سپاهان شد.

سپاهان از شمس‌آذر انتقام گرفت
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر خلیج فارس فوتبال باشگاه‌های کشور شمس آذر میهمان تیم سپاهان اصفهان بود و از ساعت ۱۹ به مصاف همدیگر رفتند.
 
علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی، حسین گودرزی، فراز امامعلی برای شمس آذر پا به توپ شدند.
 
پیام نیازمند، برایان دابو، رامین رضائیان، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد دانشگر، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری، سیاوش یزدانی، کاوه رضاییش بازیکنان ژوزه مورایس بودند که برای انتقام به میدان بازی آمدند.
 
با هتریک رامین رضاییان در دقایق ۹ ، ۱۸ و ۵۷ و گل دقیقه ۴۰ علی اصغر اعرابی چهار بار دروازه شمس آذر باز شد و تک گل تیم شمس آذر را را مجتبی فخریان در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند.
 
یشمی پوشان قزوین با نتیجه سنگین چهار بر یک بازی را به تیم رده سومی‌جدول لیگ برتر واگذار کردند.
 
این فصل هم با تمام فراز و نشیب‌ها و تجارب زیبای خود برای شمس آذر با این شکست با یک پله سقوط در جدول رده بندی با ۳۹ امتیاز فصل و در جایگاه هفتم به پایان رسید و در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر عملکردی کاملا مناسب و حتی شگفت انگیز به‌شمار می‌رود.
 
امروز همزمان ۸ بازی در لیگ برتر صورت گرفت و تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در این فصل شد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان