۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین رقابت ۵۰۰ خبرنگار در اختتامیه جام رسانه
کد خبر: ۳۶۸۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۲۹ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اعلام کرد:

رقابت ۵۰۰ خبرنگار در اختتامیه جام رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بیش از ۵۰۰ نفر اصحاب رسانه از تمامی استان‌های کشور در این رویداد شرکت کرده و همچنین حدود ۳۳ نفر خبرنگار در سطح بین‌الملل در این رویداد بزرگ حضور دارند.

رقابت ۵۰۰ خبرنگار در اختتامیه جام رسانه
به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مرتضی کارآموزیان در افتتاحیه اولین رویداد «جام رسانه امید کشور» که صبح امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، اظهار کرد: جام رسانه امید از سال گذشته بعد از مطالبه جدی مقام معظم رهبری در رابطه با امیدآفرینی در جامعه توسط هیات‌های اندیشه‌ورز اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این رویداد با فرمان سردار سلامی، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز و در همه استان‌ها به صورت مجزا برگزار شد و امروز منتخبان آنها در این رویداد کشوری شرکت کرده‌اند.

رئیس بسیج رسانه کشور بیان کرد: از امروز شنبه به مدت ۳۶ ساعت بزرگترین رویداد تولید محتوای و انتشار رسانه‌ای با محوریت پیشرفت ایران توسط اصحاب رسانه کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد هم تولید محتوای اثربخش همراه با هشتک‌های اختصاصی #پیشرفت_ایران و #جام_رسانه_امید توسط هوش مصنوعی پایش خواهد شد و هم میزان انتشار و بازخورد مطالب نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کارآموزیان بیان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر اصحاب رسانه از تمامی استان‌های کشور در این رویداد شرکت کرده و همچنین حدود ۳۳ نفر خبرنگار در سطح بین‌الملل در این رویداد بزرگ حضور دارند.

رئیس رویداد جام رسانه امید کشور در پایان گفت: دشمن با تمام وجود برای ضربه زدن به امید در جامعه ما وارد شده، شما اصحاب رسانه باید با تمام وجود با بیان پیشرفت‌ها در راستای امیدآفرینی اقدام کنیم.

انتهای خبر/ 2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان