۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین جام «امید رسانه» ابتکار خوبی در تقویت رسانه‌هاست
کد خبر: ۳۶۶۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۵ ساعت: ۱۸:۷ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

جام «امید رسانه» ابتکار خوبی در تقویت رسانه‌هاست

جام امید رسانه که برای اولین بار در استان قزوین انجام شد حرکت جالب و مبتکرانه‌ای بود و با آسیب‌شناسی آن می‌توان برای سال‌های آینده رفع نواقص کرد و بهترین عملکرد را از رسانه‌ها و خبرنگاران دید.

جام «امید رسانه» ابتکار خوبی در تقویت رسانه‌هاست

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه اختتامیه جام رسانه امید که عصر امروز در سالن اقشار سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: این روزها فضای استان معطر به عطر شهیدان عزیزی است که دراصل مسافرینی هستند از سوی بهشت که چند صباحی از آنجا آمده بودند و دوباره به جایگاه اصلی‌شان برگشتند.

وی افزود: شهید چگینی بعد از هشت سال غربت با لطف و عنایات خدا به کشور و شهر خودش بازگشت.

طاهرخانی ادامه داد: حضور بی‌نظیر و بسیار ارزشمند مردم در تشییع این شهید بزرگوار یک پیام بسیار مهمی داشت که مردم ایران هنوز وفادار و قدرشناس شهدای بزرگوار هستند و اگر این شهیدان نبودند این‌ همه عزت و سربلندی نصیب ما نمی‌شد. امروز باید یادآوری کنیم که همه اینها را مرهون شهدا هستیم.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه روز جمعه میزبان هشت شهید گمنام در استان خواهیم بود و انتظار ما از اهالی رسانه این است که با هنر خودشان حضور اقشار مردم اعم از زن و مرد پیر و جوان دانشجو و دانش‌آموز و...را انعکاس دهند.

این مسئول بیان کرد: کلا نقش رسانه در جامعه ما و در کل دنیا نقش بی‌بدیل و ارزشمندی است و بسیار تاثیرگذار در فضای جامعه است.

وی ضمن تشکر ویژه از انعکاس خبری حضور فرمانده سپاه کل کشور سردار سلامی در قزوین در روزهای گذشته عنوان کرد: اولاً حضور سردار سلامی در قزوین کسی که با سخنانش تمام معادلات دنیا را به هم می‌ریزد و  دوما این همه حضور پرنشاط بسیجیان در استقبال از سردار در نوع خودش کم نظیر و بی سابقه بود.

طاهرخانی اظهار کرد: این گونه تجمعات پیام‌های بسیار مهمی هم برای دشمنان نظام وهم دوستان جمهوری اسلامی ایران دارد و ان این تصور غلط که این نسل مثل نسل دفاع مقدس اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حضور پیدا نخواهد کرد اما حضور بی‌نظیر مردم این تصورات غلط و باطل آنها را بهم می‌ریزد و خط بطلانی بر توطئه و یاوه‌گویی‌های آنها می‌کشد.

وی با تاکید بر رسالت اصلی رسانه در روزها و ماه‌های آتی گفت: در چند ماه آینده یک آزمون بزرگی در کشورمان داریم به اسم انتخابات. بحث انتخابات که می‌شود هم دشمنان و هم دوستان حساب باز می‌کنند هم فرصت است و هم تهدید. معیاری که برای همه مهم است همان چهار شاخصی است که مقام معظم رهبری فرمودند و در راس آنها مشارکت حداکثری است.

این مسئول بیان کرد: وظیفه اصلی اهالی رسانه تشویق مردم به حضور و هیجان دادن به این کارزار مهم است.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین خاطر شان کرد: در بحث انتخابات جانب‌داری از شخص خاصی نداریم. آن چه مهم است امنیت و حضور مردم از وظایف ذاتی ماست.

وی اظهار کرد: اهالی رسانه همچنین ‌می‌توانند با تشکیل هیات اندیشه‌ورز به ما در قالب‌های مختلف یاری برسانند و در این امر با هنر و توانایی خود پای اقشار مختلف مانند دانشگاهیان احاد مردم و.. را به این ازمون بزرگ باز کنند.

طاهرخانی عنوان کرد: جام امید رسانه که برای اولین بار در استان قزوین انجام شد حرکت جالب و مبتکرانه‌ای بود و با آسیب‌شناسی آن می‌توان برای سال‌های آینده رفع نواقص کرد و بهترین عملکرد را از رسانه‌ها و خبرنگاران دید.

گفتنی است در پایان از نفرات برتر جام رسانه امید تقدیر شد. همچنین خبرگزاری صبح قزوین رتبه سوم این جام را از آن خود کرد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان