۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین دختران حاج قاسم پرچمدار رسالت حضرت زینب (س) هستند
کد خبر: ۳۶۶۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین:

دختران حاج قاسم پرچمدار رسالت حضرت زینب (س) هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: حاج قاسم به شما دختران امیدوار است و از شما می‌خواهد حتی نگذارید پرچم باعزت این کشور بر زمین بیافتد، چرا که پای هر پرچم صدها شهید افتاده است، شهدایی کوچه به کوچه جنگیدند تا پرچم را به دست شما بسپارند.

دختران حاج قاسم پرچمدار رسالت حضرت زینب (س) هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری-تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در همایش بزرگ بانوان ایرانی طلایه‌داران ساخت شبستان حضرت زینب (س) در کربلای معلی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) که در سالن حضرت زهرا (س) سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهارکرد: شما بانوان ایرانی امتداد بانوان عاشورا هستید چرا که کنار ولی خدا ایستاده و در آخر سرافراز و پيروز خواهید بود.

وی با اشاره به ویژگی فراجناحی و انقلابی بودن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: نگاه حاج قاسم سلیمانی به تمام بانوان ایرانی مانند دختران خود بود و متعلق به جریان سیاسی خاصی هم نبود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)‌ قزوین بیان کرد: شهید سلیمانی را باید همان‌طور که هست بشناسیم، نباید او را تحریف کرده و ماورایی و دست‌نیافتنی معرفی نکنیم.

وی با بیان اینکه در مکتب این شهید بزرگوار دختران با هر گرایشی جای دارند، تصریح کرد: حاج قاسم ارتباط با دختران‌کم حجاب را ضروری می‌دانست به شرطی که بر آنان تاثیر گذاشته و از آنها تاثیر نگیرند.

رفیعی ادامه داد: شما بانوان و دختران بسیجی باید به دل جامعه نفوذ کرده و با همه اقشار ارتباط موثر بگیرید، شما سفیران امام و شهدا هستید، زینب‌گونه عمل کنید، مبادا سختی‌ها و ناهمواری‌ها شما را از ادامه راه خسته کند.

فرمانده سپاه استان تاکید کرد: یزید خیال می‌کرد اهل بیت (ع) را نابود کرده است، اما حضرت زینب در پاسخش گفت: «يزيد هر چه نيرنگ دارى به كار بند و نهايت تلاشت را بكن و هر كوششى كه دارى به كار گير؛ امّا به خدا سوگند ياد ما را از خاطره‌ها محو نخواهى كرد و چراغ وحى ما را خاموش نتوانى نمود و به موقعيت و جايگاه ما آسيب نخواهى رساند».

وی افزود: این بانوی بزرگوار می‌دید روزگاری را که مردان و زنانی از نسل سلمان فارسی بیرق عاشورا و عدالت‌خواهی را در سراسر جهان بلند خواهند ‌کرد.

رفیعی یادآور شد: همان‌گونه که جریان کفر در حادثه کربلا به دنبال نابودی جبهه حق بود، همان جریان در سوریه و اطراف حرم حضرت زینب به خیال نابودی اسلام شمشیر زد و سر اسماعیلی‌ها و حججی‌ها را برید و بر نیزه کرد، اما آنچه باقی ماند نام و یاد این شهدا است.

وی بیان کرد: شما خواهران، مادران و همسران شهدای مدافع حرم بودید که جگرگوشه‌های خود را برای پاسداری از حریم اهل‌بیت(ع) راهی میدان کردید و نگذاشتید که یک آجر از حرم حضرت زینب(س) کم شود.



فرمانده سپاه استان قزوین با بیان‌اینکه دشمن به دنبال نابودی اسلام و آثار آن است، اظهارکرد: همان دشمنانی که‌ دزدانه سردار عزیز اسلام سلیمانی را به شهادت‌ رساند، همان‌ها برای شما دختران نقشه کشیدند و با تمام سلاح و بنیه خود به‌ میدان آمدند تا شما را از ما بگیرند.

وی تاکید کرد: حاج قاسم به شما دختران امیدوار است و از شما می‌خواهد حتی نگذارید پرچم باعزت این کشور بر زمین بیافتد، چرا که پای هر پرچم صدها شهید افتاده است، شهدایی کوچه به کوچه جنگیدند تا پرچم را به دست شما بسپارند.

رفیعی گقت: ما این پرچم را آسان بدست نیاورده‌ایم، این مسیری است که حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای انقلاب برای ما هموار کردند و امروز به دست ما سپردند.

وی افزود: هرچه دشمن در یک طراحی پیچیده برای زنان ما نقشه کشید اما یک به میدان آمدن زنان قزوین در قالب اجتماع امت رسول‌الله به باد داد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: امروز در غزه قاریان قرآن و مادرانی که کودکان خود را با آیات قرآن بزرگ کردند را شهید می‌کنند، هر چند این نبرد ۷۵ سال است به طول انجامیده اما رزمندگان این جبهه فرق دارند، خداوند شعاع تاثیر غزه را بزرگ‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه شهید زنده است و به جامعه زندگی و حیات می‌بخشد، تصریح کرد: امروز شعاع تاثیر خون کودکان و مادران شهید غزه نه تنها مردم مسلمان بلکه تا لندن و دل آمریکای جنایتکار توسعه‌ پیدا کرده است.

رفیعی افزود: نسل ضدی که آمریکا با تمام توان خود جهت نگهبانی از هیمنه‌اش تربیت کرده، این روزها در دل شهرهای این کشور به میدان عدالت‌خواهی بپاخاسته‌اند و در اعتراض به اعمال ضدبشری رژیم صهیونیستی به میدان آمدند.

وی اظهار کرد: البته این همه اخبار اتفاق افتاده در این منطقه نیست، بعد از طوفان الاقصی از بین هفت میلیون اسرائیلی، یک میلیون یهودی از سرزمین اشغالی فرار کردند.

رفیعی گفت: آنها خود می‌دانند که سرزمین قدس برای آنها نیست، آنها خود را آنجا مهمان می‌دانستند که بعد از این عملیات پا به فرار گذاشتند.
 
گفتنی است، در این همایش که با حضور پرشور خانواده شهدا، بسیجیان و دختران حاج قاسم و به همت بسیج جامعه زنان سپاه استان قزوین با مشارکت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد، برنامه‌‌های متنوعی از جمله مولودی‌خوانی و اجرای گروه سرود، به همراه قرعه‌کشی و اهدای جوایز نقدی، کمک هزینه سفر کربلا و مشهد و اهدای نگین انگشتری حرم امام حسین علیه السلام اجرا شد.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان