۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین هفتمین جشنواره ملی مدرسه‌عشق برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۷۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۶ ساعت: ۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول معاونت فرهنگی‌هنری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان‌قزوین:

هفتمین جشنواره ملی مدرسه‌عشق برگزار می‌شود

مسئول معاونت فرهنگی‌هنری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان‌قزوین از برگزاری هفتمین جشنواره ملی مدرسه‌عشق خبر داد.

هفتمین جشنواره ملی مدرسه‌عشق برگزار می‌شود
الماس پویامنش در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر «صبح قزوین»؛ اظهار کرد: جشنواره ملی مردمی مدرسـه‌عشق در هفتمین دوره برگزاری خود با هدف حمـایت و ظرفیت‌یابی هنرمندان با استعدادجوان در استان‌های مختلف کشور، آماده دریافت آثار فرهنگی و هنری هنرمندان عزیز است.

مسئول قرارگاه فرهنگی‌هنری سپاه استان قزوین، ضمن بیان اهمیت حضور طراحان و صاحبان ایده و طرح در جشنواره‌های تولیدمحتوا افزود: محورهای جشنواره ملی مدرسه‌عشق شامل: امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل‌مشکل محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی‌ایرانی، ایران‌زیبا، ایران‌قوی، جامعه‌آگاه و قهرمانان‌ملی برگزار می‌شود.

پویامنش گفت: هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی از جمله بخش‌های این جشنواره است.

مسئول معاونت فرهنگی‌هنری سپاه صاحب‌الامر(عج) استان‌قزوین افزود: برای تشویق و ترغیب علاقمندان به شکت در جشنواره جوایز متنوعی از جمله سکه تمام بهارآزادی، پلی استیشن۴، سفر زیارتی مشهد مقدس، تبلت، گوشی هوشمند و حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: عموم مردم و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره تا روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ به آدرس Www.Madreseheshgh.ir مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان