۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان غزه
کد خبر: ۳۶۵۵۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۳ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

کانون پرورشی فکری کودکان قزوین برگزار کرد؛

زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان غزه

در پی جنایت‌های اخیر اسرائیل در غزه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای یک ویژه برنامه نمادین فرصت ابراز نوع‌دوستی و اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه را برای جمعی از کودکان قزوینی فراهم کرد.

زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان غزه
به گزارش حوزه فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در پی جنایت‌های اخیر رژیم اشغال‌گر قدس در غزه، ویژه‌برنامه نمادین تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوین به همت کانون استان قزوین در بیمارستان قدس برگزار شد.

در این برنامه کودکان با تشکیل حلقه انسانی و با در دست داشتن شعارهایی با محتوای لزوم تامین امنیت مناطق غیرجنگی به ویژه بیمارستان‌ها، رعایت حقوق کودکان در جنگ و حمایت از کودکان مظلوم غزه با همسالان آسیب‌دیده از اشغال و جنایت اسرائیل در فلسطین ابراز هم‌دردی کردند.

در نشست برنامه‌ریزی این مراسم سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز پایه‌گذاری فرهنگ و باورهای همدلی و همدردی با مظلومان را در کودکان از وظایف بزرگترها دانست.

وی با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در غزه، عدم رعایت حقوق کودکان و مناطق غیرجنگی مانند بیمارستان را نشان از ددمنشی و خوی دژخیمانه اسرائیل دانست و بر حمایت از مظلومان فلسطینی به عنوان وظیفه هر انسان آزاده‌ای در سراسر جهان تاکید کرد.

مدیرکل کانون هدف از این برنامه نمادین را ابراز هم‌دردی کودکان با همسالان ستم‌دیده خود در غزه و یادآوری حقوق کودکان در سراسر جهان از جمله زندگی در صلح و تامین آرامش و امنیت برای آنها برشمرد.

در ادامه این برنامه بیانیه‌ای در حمایت از کودکان غزه خوانده شد و کودکان با اهدای گل به کادر درمانی بیمارستان ولایت ضمن قدردانی از آنها به شکلی نمادین اهمیت تامین امنیت آنها را یادآوری کردند.

اجرای مجری عروسک با حضور کامیونت نمایش سیارکانون و معرفی بخشی از وقایع اخیر در فلسطین از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان