۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین قزوین میزبان جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر
کد خبر: ۳۶۴۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۲۵ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

قزوین میزبان جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر در سه بخش دوربین حرفه‌ای، موبایلی و عکس‌های قدیمی برگزار می‌شود.

قزوین میزبان جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ارج نهادن به نهاد خانواده، جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر را به صورت استانی برگزار می‌کند.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل «خانواده، شادی و امید» ، « خانواده، اقتصاد و کارآفرینی» ،« خانواده و تکریم اعضا» ،« خانواده، نیایش و معنویت» و« خانواده وجوانی جمعیت» تعیین شده است.

برجی در خصوص مقررات جشنواره هم یادآورشد: تمامی شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به ایمیل جشنواره همراه با مشخصات کامل شناسنامه، تلفن و آدرس ارسال کنند و پس از راهیابی اثر به بخش مسابقه فایل با کیفیت و قابل ارائه برای دبیرخانه ارسال شود.

وی یادآورشد: عکس‌ها در هر سه بخش باید در پوشه جداگانه در قالب «ipeg» به ایمیل دبیرخانه ارسال شود و در بخش عکس‌های قدیمی، فایل عکس به صورت اسکن شده ارسال شود و از زمان گرفته شدن عکس حداقل 20 سال گذشته باشد.

این مدیر فرهنگی اظهار کرد: ضلع بزرگ عکس باید در اندازه هزار و 500 پیکسل باشد و حجم فایل بیشتر از یک مگابایت نباشد.

برجی در ادامه تصریح کرد: عکس‌های ترکیبی و دست کاری شده از مرحله داوری حذف خواهد شد و تغییرات در محدوده اصلاح رنگ و نور و برش عکس قابل قبول است و هر عکاس در هر بخش می‌تواند با 10 تک عکس شرکت کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: تصمیم‌گیری در موارد پیش‌بینی نشده به عهده دبیرخانه جشنواره است و سازمان حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری نمایشگاهی، فرهنگی، ترویجی، تبلیغی آثار راه یافته به جشنواره را برای خود مجاز می‌داند و حق مالکیت آثار برتر جشنواره متعلق به سازمان خواهد بود.

وی در خصوص نام‌گذاری عکس‌ها گفت: در بخش دوربین عکاسی باید عکس با پیشوند A.t نام خانوادگی، و شماره عکس و در بخش تلفن همراه عکس با پیشوند T.t نام خانوادگی و شماره عکس و در بخش عکس‌های قدیمی با پیشوند N. نام خانوادگی و شماره عکس نوشته شود.

برجی در مورد جوایز جشنواره تصریح کرد: در بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای به نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 60 میلیون ریال، نفر دوم، تندیس، لوح تقدیر و 50 میلیون ریال و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 40 میلیون ریال اهدا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود: در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز به نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 40 میلیون ریال، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 25 میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی گفت: در بخش عکس‌های قدیمی هم به نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال اهدا می‌شود.

بگفته برجی آخرین مهلت ارسال آثار تا 30 مهر ماه است و داوری آثار از پنج تا 10 آبان صورت می‌گیرد و برگزاری نمایشگاه از20 تا 30 آبان و مراسم اختتامیه جشنواره هم روز 27 آبان خواهد بود.

این مدیر فرهنگی اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی Khanevade.tasvir@gmail.com و دبیرخانه جشنواره به نشانی قزوین، بلوار سپهبد شهید سلیمانی، چهار راه هشت بهشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری
قزوین ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره تلفن 09018087697 تماس بگیرند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان