۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین ثبت‌نام بیش از ۹ هزار قزوینی در سامانه سماح
کد خبر: ۳۶۴۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان حج وزیارت استان قزوین اعلام کرد:

ثبت‌نام بیش از ۹ هزار قزوینی در سامانه سماح

مدیرکل سازمان حج وزیارت استان قزوین از ثبت‌نام ۹هزار و ۵۴۷ نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی استان قزوین خبر داد.

ثبت‌نام بیش از ۹ هزار قزوینی در سامانه سماح
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ بشیر سلیمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد اربعین حسینی استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات این ستاد برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان قزوین به بر گزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی پرداخت و عنوان کرد: امام حسین (ع) زنده است و نهضت ظلم‌ستیز او نیز تمامی عرصه سرزمین‌های اسلامی را فرا گرفته است ویکی از فواید بزرگ راهپیمایی اربعین معرفی ابا‌عبدالله الحسین (ع) به جهانیان است.

وی ادامه داد: در این سال‌ها ملت عراق با بذل مال و با عشق وافر به حضرت ابا‌عبدالله خالصانه در خدمت زائران آن حضرت بوده‌اند و از هیچ کمکی دریغ ندارند، غذای خود را به زائران می‌دهند، وسیله نقلیه خود را برای خدمت‌رسانی زائرین قرار می‌دهند و منازلشان را مسکن زائران کرده و امتحان خود را به خوبی پس داده و باید از این ملت عراق برای این میزبانی مخلصانه حقیقتاً تشکر کرد.

سلیمی بیان کرد: در فرمایشات ائمه معصومین(ع) بسیار برای زیارت اربعین جایگاه ویژه‌ای تعریف شده و برای انجام آن تاکید موکد شده است.

وی همچنین قزوین از ثبت نام 9547 نفر در سامانه سماح جهت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی استان قزوین خبر داد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان