۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین اتفاقات شورا باید بدون پنهان‌کاری در دسترس رسانه‌ها باشد
کد خبر: ۳۶۴۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۹ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

اتفاقات شورا باید بدون پنهان‌کاری در دسترس رسانه‌ها باشد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نباید فضای پنهان کاری در مسائل و جلسات مختلف به ویژه در شورای اسلامی شهر برای رسانه‌ها وجود داشته باشد و جلسات به صورت غیرعلنی برگزار شود بلکه خبرنگار مَحرَم اسرار جلسات ما باشد.

اتفاقات شورا باید بدون پنهان‌کاری در دسترس رسانه‌ها باشد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ فاطمه اشدری ظهر امروز در کارگاه مهارت‌های سواد رسانه‌ای که به همت سازمان بسیج رسانه در سپاه صاحب‌الامر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: روایت‌های رسانه‌ای و رسالت خبرنگاری در طول تاریخ همواره ادامه داشته که نمونه آن را می‌توان در تبیین حضرت زینب (س) در حماسه کربلا و عاشورا، روایت رزمندگان، و عکاسان در دفاع مقدس بیان کرد.

وی با اشاره به رسالت مهم رسانه و خبرنگار در جامعه افزود: خبرنگار کسی است که می‌تواند مردم را حق‌جو تربیت کند و رسالت سنگینی در این زمینه برعهده دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: آگاهی و شناخت، لازمه جامعه امروز است و کم کاری و عدم اختصاص زمان مناسب به آن آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت زیرا دشمن با تمام ابزارش قدرتمند شده و پیروز می‌شود.

شفاف‌سازی از مولفه‌های مهم جامعه

اشدری با تأکید بر تعامل بین مسئولان و مردم گفت: مردم برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود نیاز به این تعامل دارند و شنیدن سخنان آنها می‌تواند در حل مشکلاتشان موثر واقع شود.

وی شفاف‌سازی را از مؤلفه‌های مهم در جامعه دانست و ابراز کرد: نباید فضای پنهان کاری در مسائل و جلسات مختلف به ویژه در شورای اسلامی شهر برای رسانه‌ها وجود داشته باشد و جلسات به صورت غیرعلنی برگزار شود بلکه خبرنگار مَحرَم اسرار جلسات ما باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان یادآور شد: خانه مطبوعات مورد توجه ویژه قرار بگیرد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود و خبرنگاران برای حل مسائل؛ مسئولان را پای میز مذاکره بیاورند.

گفتنی است در این جلسه علی حیدری متخصص علوم ارتباطات و رسانه، محمدکشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین و جمعی از فعالان رسانه حضور داشتند.

فریب رسانه‌ای و نقش آن در تصمیم‌گیری‌های فردی و اجتماعی، تاکتیک‌های عملیات روانی در فضای مجازی و راهبردهای دشمنان انقلاب در فضای مجازی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان