۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین دشمنان در فضای مجازی به دنبال تحریف نهضت حسینی هستند
کد خبر: ۳۶۴۴۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۶ ساعت: ۱۵:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

دشمنان در فضای مجازی به دنبال تحریف نهضت حسینی هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: کسانی که تصور می‌کنند می‌توانند نور هدایت‌گر نهضت حسینی را با چند توییت یا راه‌اندازی کمپین و فعالیت در فضای مجازی خاموش کرده یا در جامعه کم رنگ کنند جزو نابخردان و افراد نادان جهان هستند که نباید به سخنان آنان اعتنایی کرد.

دشمنان در فضای مجازی به دنبال تحریف نهضت حسینی هستند
حجت الاسلام مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ اظهار کرد: ساختار تکاملی اسلام با بعثت آغاز و با غدیر تداوم پیدا کرد اما با انحرافات و ارتجاعاتی که در جامعه اسلامی توسط حاکمان مستبد و ظالم زمانه شکل گرفت، دین از مسیر درست خود خارج و همین امر موجب ضلالت و گمراهی مردم شد.

وی افزود: در مسیر تکامل دین، محرم و کربلای سیدالشهدا شکل گرفت که اگر واقعه کربلا نبود همه زحماتی که توسط امامان و بزرگان دین کشیده شده بود از بین می‌رفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: امام حسین (ع) هدف شکل‌گیری قیام کربلا را اصلاح امت جدش رسول گرامی اسلام و احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند.

وی اضافه کرد: حضرت سیدالشهدا در خطبه‌‌ای دیگر هدف اصلی خود از قیام عاشورا را احیای شعائر و ارزش‌های الهی و بسط دین در بلاد انسانی مطرح کردند تا مردم مظلوم عالم آسوده بتوانند فرائض، احکام و تکالیف الهی را اجرا کنند و به سعادت برسند.

از مکتب حسینی یاد می‌گیریم چطور پای حمایت از امام معصوم بایستیم

مجیدی تاکید کرد: ما از مکتب حسینی یاد می‌گیریم که چطور پای حمایت از امام معصوم بایستیم و به فرموده سیدالشهدا ظهور زمانی شکل خواهد گرفت که فرائض و احکام الهی در عالم بسط یافته و مردم به آن عمل کنند.

وی عنوان کرد: برخی سیدالشهدا را امام شیعه و هدایت گر محبان خویش معرفی می‌کنند در حالیکه امام حسین (ع) می‌فرمایند قیام من برای بسط احکام و شعائر در بین همه مردم مظلوم عالم است.

این مسئول ابراز کرد: مولفه وحدت آفرین مکتب حسینی این است که امام حسین (ع) قیام کرد تا همه مظلومان عالم آزاد شوند و علم و آگاهی پیدا کرده و با انجام تکالیف و وظایف الهی بتوانند ره سعادت را طی کنند.

محرم به شرط عمل به تکالیف الهی وحدت‌بخش و امیدآفرین است

وی خاطرنشان کرد: محرم وحدت بخش و امیدآفرین است البته به شرط عمل به تکالیف و وظایف الهی و معرفی و تبیین درست مکتب سیدالشهدا به جامعه.

وی در پایان گفت: کسانی که تصور می‌کنند می‌توانند نور امام حسین (ع) را که کشتی هدایت جهانیان است را با چند توییت یا راه‌اندازی کمپین و فعالیت در فضای مجازی خاموش کرده و مکتب حسینی را در جامعه کم رنگ کنند جزو نابخردان و افراد نادان جهان هستند که نباید به سخنان آنان اعتنایی کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان