۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین توزیع کالاهای تنظیم بازار به هیات‌‎های مذهبی تا پایان ماه صفر
کد خبر: ۳۶۴۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۴ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد:

توزیع کالاهای تنظیم بازار به هیات‌‎های مذهبی تا پایان ماه صفر

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص ۸۳۰ تُن اقلام اساسی برای هیئات و مواکب در طول ماه ایام محرم و صفر خبر داد.

توزیع کالاهای تنظیم بازار به هیات‌‎های مذهبی تا پایان ماه صفر
مجید رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری_تحلیلی صبح قزوین؛ در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیات‌های مذهبی اظهار کرد: این اقلام که شامل برنج، گوشت و شکر است به منظور بهره‌مندی مواکب‌ و هیات‌های مذهبی اربعین حسینی در اختیار استان‌ها قرار گرفته شده است.
 
وی افزود: سهمیه هر استان توسط وزارتخانه تعیین شده بر همین اساس برای استان قزوین نیز ۶۰۱ تُن برنج، ۱۵۰ تُن شکر و ۷۹ تُن گوشت قرمز در نظر گرفته شده است.
 
معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: تخصیص‌ این اقلام اساسی به صورت ملی تعیین شده و استان هیچ اعمال نظری روی آن ندارد که با توجه به تصمیمات صورت گرفته توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی؛ کل تخصیص‌ها به صورت مستقیم و یکجا تحویل سازمان تبلیغات شده تا آن‌ها به عنوان متولی این امر و طبق سیاست‌گذاری لازم، اقلام را بین هیات مذهبی توزیع کنند.
 
رحمانی با اشاره به اینکه توزیع این اقلام اساسی در طول ایام سوگواری و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اقلام ماه محرم و صفر با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و بر اساس معرفی‌نامه و حواله‌ای که از طرف این سازمان در اختیار نمایندگان هیات‌های مذهبی و مباشرین قرار داده شده از انبار غله و پشتیبانی به آن‌ها تحویل داده می‌شود.
 
وی عنوان کرد: فروشگاه جهاد کشاورزی، اتحادیه تعاون روستایی و آقایان فتحی زهرایی و محبوبی‌نژاد به عنوان مباشرین توزیع هستند که در طول دو ماه محرم و صفر اقلام را بین هیات‌های مذهبی و مواکب توزیع خواهند کرد. 
 
معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان گفت: احتمالا سهمیه‌های دیگری از جمله گوشت و مرغ را نیز در دستور کار داریم که در زمان دیگر اختصاص می‌یابد.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان