۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین مشکلات جامعه با تقویت تشکل‌های مردمی حل می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

مشکلات جامعه با تقویت تشکل‌های مردمی حل می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: نقش حلقه‌های میانی در پیشبرد موضوعات اجتماعی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و مسائل مردم باید توسط خود مردم یعنی همین تشکل‌های مردم نهاد برطرف شود.

مشکلات جامعه با تقویت تشکل‌های مردمی حل می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمد خورشیدی در نشست با مدیران سازمان‌های مردم نهاد که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم مردمی‌سازی تمامی امور و سپردن اقدامات به دست مردم است و با اعتقاد راسخ این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و سند تحول دولت مردمی افزود: نقش حلقه‌های میانی در پیشبرد موضوعات اجتماعی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و مسائل مردم باید توسط خود مردم یعنی همین تشکل‌های مردم نهاد برطرف شود.

خورشیدی در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به حل مشکلات سازمان‌های مردم نهاد در دوره جدید اضافه کرد: به زودی با ایجاد ستاد سازمان‌های مردم نهاد مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مسائل سازمان‌های مردم نهاد شناسایی و برای حل آن توسط خود تشکل‌ها اقدام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه آمادگی کامل برای ایجاد کارگروه‌های تخصصی موضوعی سمن‌ها با حضور دستگاه‌های ذیربط و با همکاری تشکل‌ها در این دفتر وجود دارد، گفت: آموزش، رشد و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در تمام زمینه‌ها از موارد مورد تأکید است که حتماً پیگیری و به شکل جدی‌تری ادامه خواهد یافت تا بدین وسیله سمن‌ها بتوانند در کار واسطه‌گری خود با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول در پایان با اشاره به عدم هم‌افزایی و فقدان شبکه‌های موضوعی در بین تشکل‌های مردم نهاد یادآور شد: حلقه مفقوده در بین تشکل‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تشکیل شبکه‌های موضوعی است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان