مقیسه گفت: درباره سقوط نکاتی در باب محتوایی و ابعاد مختلف آن داریم و آنچه سبب انتشار یا ارزیابی محتوا میشود، لزوماً متن و زیرمتن نیست.
مقیسه ادامه داد: ما درباره سقوط نکاتی را درباره محتوایی و ابعاد مختلف آن داریم. آنچه سبب انتشار یا ارزیابی محتوا میشود، لزوماً متن و زیرمتن نیست، فرامتن است. زیرمتن به تولیدکنندگان محتوا مربوط است، فرامتن به مخاطب، شرایط و بستر انتشار مربوط است. ممکن است محتوایی الان قابل پخش باشد، ولی یک ماه دیگر قابل پخش نباشد و برعکس.
دیدگاه ها