۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس
کد خبر: ۳۶۱۲۷۳ نویسنده: نفیسه مهرداد تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱ ساعت: ۲۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در ستاد دهه فجر استان مطرح شد؛

آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس

جشن‌های دهه فجر در استان قزوین با نواختن زنگ انقلاب در مدارس کلید می‌خورد.

آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین عصر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه که با ریاست ابوالحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، دستگاه‌های اجرایی استان به تشریح ویژه‌برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر در بهمن ماه سال جاری پرداختند.

حجت الاسلام علی شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: ستاد دهه فجر از دی ماه با ۲۵ کمیته فعال شده و ستادهای شهرستانی نیز در این هفته فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که امیدواریم با تلاش مضاعف اعضای کمیته‌ها در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم رسالت خود را در پاسداری از آرمان‌های امام و شهدا ادا کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن امروز با همه توان پای کار است و هر روز توطئه جدید می‌کند و انقلاب هر چقدر به سمت پیشرفت حرکت می‌کند، این دسیسه‌ها بیشتر می‌شود، بنابراین همه ما وظیفه داریم در ایام دهه فجر امسال هر چه در توان داریم پای کار بیاوریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه امسال باید به دهه فجر نگاه متفاوتی داشته باشیم، افزود: اگر یک نشریه فرانسوی سردمدار اهانت به مرجعیت شده باید ما هم با همه توان وارد صحنه شویم و با اتکا به مردم با بصیرت و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان جواب کوبنده دهیم.

شهسواری گفت: شعار محوری امسال« ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» است که علاوه بر کمیته‌های ۲۵ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، در نظر داریم کمیته مردمی‌سازی برنامه‌ها را فعال کرده تا از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی شدن برنامه‌هاست و در استان این رویکرد را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی از سوی دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی باید جدی گرفته شود و انتظار داریم مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و صدا و سیما با تشکیل حلقه‌‌های صالحین در این زمینه جدی‌تر عمل کنند.

وی در پایان گفت: لازم است حوزه بصری و تصویری و تبلیغات دهه فجر در دستور کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد.

هم‌افزایی بین دستگاهی در برگزاری جشن‌های دهه فجر 

ابوالحسن کبیری معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال باتوجه به اتفاقات اخیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، دشمن با تمام توان و داشته‌های خود برای مقابله با جمهوری اسلامی وارد میدان شده و نقاط قوت ما را نشانه گرفته است، ما نیز باید برای خنثی کردن این توطئه باید بر نقاط قوت خود تاکید کنیم و با تمام قدرت وارد شویم.

وی ادامه داد: بحث تبیین دستاوردهای نظام و دولت باید در دستورکار قرار گیرد و فرمانداران و مسئولان جهت تبیین وضع موجود پای کار بیایند.

کبیری تاکید کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باهدف خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن، تقویت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و نظامی و بیان دستاوردها و تقویت روحیه بسیج و مردمی‌سازی دنبال خواهد شد.

معاون استاندار قزوین تصریح کرد: باید تلاش کنیم تمام برنامه‌ها هوشمندانه بوده و مردم ارتباط دوسویه بین دولت و خود را احساس کنند و انقلاب و دستاوردهای آن را از آن خود بدانند.

کبیری در پایان با اشاره لزوم ابتکار و نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجرگفت: دستگاه‌های اجرایی نصب پرچم و نماد جمهوری اسلامی ایران را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و از امکانات خود استفاده کنند.

گفتنی است برنامه‌های دهه فجر امسال از ۱۲ بهمن با نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان‌ها آغاز و با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به پایان خواهد رسید.

جشن سالروز ورود امام به کشور، گلباران مزار شهدا، برنامه میهمانی لاله‌ها و سرود ۱۳۵۷ نفری، مراسم گلریزان، کمک‌های مومنانه، رونمایی از سرود پاپ صحنه‌ای به نام به سمت اوج و اکران فیلم‌های جشنواره سینمایی فجر و صدها عنوان دیگر از برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان