۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین مراسم وداع با شهدای گمنام در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۰۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۵ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س)؛

مراسم وداع با شهدای گمنام در قزوین برگزار می‌شود

مراسم وداع با سه شهید گمنام امروز دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در هیئت رزمندگان سپاه ناحیه قزوین برگزار ‌می‌شود.

مراسم وداع با شهدای گمنام در قزوین برگزار می‌شود
سرهنگ محمدامیری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در استان قزوین اظهار کرد: مراسم وداع با سه شهید گمنام امروز دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در هیئت رزمندگان سپاه ناحیه قزوین برگزار ‌می‌شود.

وی افزود: برگزاری برنامه تشییع و تدفین هشت شهید گمنام شهرستان قزوین همزمان در یک نقطه راس ساعت 9 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از مزار شهدای مسجد امام خمینی (ره) بلوار آزادگان به سمت مسجد امام حسن عسگری (ع) شهرک کوثر پیش‌بینی شده است که بعد از این مراسم، پیکرهای مطهر چهار شهید در شهرستان‌ قزوین تشییع و چهار شهید دیگر به سایر شهرستان‌های استان منتقل و تشییع می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بیان کرد: سه مکان در شهرستان قزوین از جمله مرکز فرهنگی امام حسن عسگری (ع) شهرک کوثر، معراج‌الشهدای خیابان نادری و دانشگاه فرهنگیان به عنوان محل تدفین سه شهید گمنام و مکانی هم در شهر رازمیان برای تشییع و تدفین یک شهید دیگر درنظرگرفته شده است.

وی در پایان ابراز کرد: برنامه تشییع و تدفین چهار شهید گمنام دیگر در نصرت‌آباد و مجتمع شهید شفیع‌زاده شهرستان البرز و شهر اسفرورین شهرستان تاکستان در روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان