۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین بیش از ۱۶ هزار معلم در استان مشغول به خدمت هستند
کد خبر: ۳۵۹۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۱۳ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

بیش از ۱۶ هزار معلم در استان مشغول به خدمت هستند

نقی سیاهکلی گفت: سال تحصیلی در استان قزوین با  یکهزار و ۶۷۰ واحد آموزشی، ۹ هزار و ۶۵۷ کلاس درسی، ۲۳۵ هزار دانش‌آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم شروع شده و در حال حاضر مدارس باز است و همکاران ما در آموزش و پرورش مشغول ارائه خدمات در حوزه تعلیم و تربیت هستند.

بیش از ۱۶ هزار معلم در استان مشغول به خدمت هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، نقی سیاهکلی صبح امروز(چهارشنبه) در نشست وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان استان که در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین دیار مردان بزرگی همچون شهید رجایی و مرحوم ابوترابی است که به عنوان انسان‌های شایسته‌ای از این سرزمین تربیت شده‌اند.

وی افزود: سال تحصیلی در استان قزوین با  یکهزار و ۶۷۰ واحد آموزشی، ۹ هزار و ۶۵۷ کلاس درسی، ۲۳۵ هزار دانش‌آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم شروع شده و در حال حاضر مدارس باز است و همکاران ما در آموزش و پرورش مشغول ارائه خدمات در حوزه تعلیم و تربیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در نظام تعلیم و تربیت علاوه بر سیاست‌های اجرایی، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و باور داریم به عنوان مستخدم آنها هستیم و سعی کردیم این روحیه را در افرادی که در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند بگنجانیم.

سیاهکلی عنوان کرد: همکاران ما قانونمند بوده و ساده‌‌‌زیستی را سرلوحه خود قرار داده‌اند؛ سیاست ما در آموزش پرورش اقناعی و اقدامی بوده و سعی کردیم شفاف و صادق عمل کنیم.

وی اذعان کرد: باتوجه به اینکه قزوین به لحاظ توجه به حوزه عفاف و حجاب قزوین دارای قدمت دیرینه است، سیاست ما نیز در این راستا بوده است‌.

این مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه مهر، از مناطق محروم توسط تیم‌های بازدید شده و همواره تلاش کردیم نظارت قابل توجهی برای ایجاد بستر مناسب در نظام تعلیم و تربیت ایجاد شود.

سیاهکلی در پایان با اشاره به وقایع اخیر کشور و استان قزوین یادآور شد: مدیران مدارس نسبت به این موضوع حساس‌تر بوده و اجازه ایجاد فضای نامناسب در مدارس و آشفتگی در آن را نداده‌اند.

گفتنی است در این جلسه معلمان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت پرداختند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان