۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی قزوین قربانی رفتارهای اشتباه شد
کد خبر: ۳۵۹۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۱ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی قزوین قربانی رفتارهای اشتباه شد

محمد مهدی اعلایی گفت: طی سال‌های گذشته یک سرمایه‌گذار خصوصی برای ایجاد بیمارستان هزارتخت‌خوابی و یک هتل پنج ستاره در کنار آن، اقدام کرده بود که رفتارهای اشتباه صورت گرفته موجب محرومیت استان از این سرمایه گذاری و هتل شد.

احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی قزوین قربانی رفتارهای اشتباه شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان مسابقات "همبستگی کشورهای اسلامی" که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌ نیروی انسانی قزوین در تمام حوزه‌ها اظهار کرد: قزوین بارزه‌های قابل توجهی در تمامی حوزه‌ها دارد و از هرسو که نگاه می‌کنیم شخصیت‌های بزرگی از این استان برخواستند.

وی افزود: قزوین از جهت تعداد حضور ورزشکاران و افتخارآفرینی آنها در مسابقات "همبستگی کشورهای اسلامی" با دیگر استان‌هایی که از حیث امکانات و وسعت در دسته‌ بندی‌های بالاتری از استان ما قرار دارند برابری می‌کند.

استاندار قزوین گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ورزشی استان در حوزه ورزش، ناشناخته باقی مانده است و بخشی از آن به ضعف رسانه‌ای بازمی‌گردد.

این مسئول ادامه داد: اکنون با توجه به درخشش ورزشکاران قزوینی در میادین بین‌المللی باید تمام ارکان‌ مانند شهرداری‌ پای کار بیایند و با نمایش این موفقیت در سطح شهر باعث الگوسازی و ایجاد انگیزه در افراد شوند.

زیرساخت‌های ورزشی استان ارتقاء می‌یابد

اعلایی با اشاره به تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بیان کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به قزوین اعتبارات خوبی برای ورزش در مقایسه با سایر اعتبارات در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: بدون‌ شک استان با تمام توانی که قانون فراهم کرده است پیگیر استفاده از ظرفیت‌های ورزشی به ویژه به کارگیری ورزشکاران در مشاغل مختلف می‌باشد.


این مسئول با اشاره به وجود مشکل در حوزه زیرساخت‌های اقامتی ابراز کرد: نه تنها در حوزه ورزش بلکه در حوزه گردشگری نیز با مشکل زیرساخت‌های اقامتی مواجه هستیم که برای جبران این کمبودها تدابیری اندیشیده شده است.

اعلایی افزود: طی سال‌های گذشته یک سرمایه‌گذار خصوصی برای ایجاد بیمارستان هزارتخت‌خوابی و یک هتل پنج ستاره در کنار آن، اقدام کرده بود که رفتارهای اشتباه صورت گرفته موجب محرومیت استان از این سرمایه گذاری و هتل شد.

وی تاکید کرد: قزوین برای برگزاری مسابقات در سطوح ملی و بین‌المللی نیازمند هتل پنج ستاره است که متاسفانه این امکان در استان وجود ندارد و باید برای آن تلاش کنیم.

کمیته اقتصاد ورزش در قزوین تشکیل شد

استاندار قزوین با اشاره به تشکیل کمیته اقتصاد ورزش در قزوین عنوان کرد: ورزش استان باتوجه به استعداد و توان‌ خود می‌تواند به شناساندن ظرفیت‌های گردشگری نیز کمک کند و به همین دلیل کمیته اقتصاد ورزش به ابتکار استان تشکیل شده و قرار است که حوزه معاونت اقتصادی استانداری برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه اقتصاد ورزش داشته باشد.

اعلایی ابزار کرد: وجود ۱۰۰ هزار ورزشکار حرفه‌ای در قزوین بیان کننده ظرفیت‌های استان است و باید زیرساخت‌های فعالیت این ورزشکاران را فراهم کنیم.

این مسئول در پایان از زحمات تمام مربیان و ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان