۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین مطالبه‌گری شاخصه اصلی سایت خبری صبح قزوین است
کد خبر: ۳۵۸۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۲۵ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

مطالبه‌گری شاخصه اصلی سایت خبری صبح قزوین است

محمد کشاورز گفت: مطالبه‌گری و پیگیری اخبار مردمی از شاخصه‌های اصلی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین است که به خوبی این خط خبری را دنبال می‌کند.

مطالبه‌گری شاخصه اصلی سایت خبری صبح قزوین است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز در حاشیه بازدید از تحریریه صبح قزوین که به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: مطالبه‌گری و پیگیری اخبار مردمی از شاخصه‌های اصلی سایت صبح قزوین است و به خوبی این خط خبری را دنبال می‌کند.

وی افزود: در سال جاری سالروز گرامیداشت خبرنگار و واقعه عظیم عاشورا با یکدیگر تقارن داشت و این موضوع می‌تواند پیام‌های متعددی را برای جامعه خبری به همراه داشته باشد؛ این تقارن نقش خبرنگاران در تبیین واقعه عاشورا را سنگین‌تر می‌کند و اهالی قلم باید کلیدواژه‌هایی همچون ظلم ستیزی را در جامعه تبیین کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: در واقعه کربلا امام حسین(ع) و یارانش و حضرت زینب(س) توانستند شمر زمانه خود را به دنیا معرفی کنند و امروز هم وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران است که شمر زمانه یعنی امریکا و اسرائیل را به دنیا بشناسانند.

کشاورز عنوان کرد: باتوجه به اینکه امروز دشمنان به دنبال مایوس سازی مردم هستند؛ یکی از وظایف مهم خبرنگاران بیان حقایق با هدف تزریق امید در جامعه می‌باشد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها، همایش روز خبرنگار بود که در مجموعه امامزاده حسین(ع) برگزار و از برخی رسانه‌ها تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

وی عنوان کرد: یادواره شهدای رسانه استان و شهید رضا طاهرخانی شهید شاخص استان در حوزه رسانه دیگر برنامه‌ای بود که در تاکستان با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری برگزار شد.

فیلم "هناس" برای اصحاب رسانه اکران شد

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: برای روز چهارشنبه تماشای فیلم "هناس" را برای اصحاب رسانه تدارک دیدیم.

کشاورز یادآور شد: انجام آزمایش چکاپ رایگان در درمانگاه پاکروان از دیگر برنامه‌های مهم است که در جهت پایش سلامت اهالی رسانه برنامه‌ریزی شده؛ خبرنگاران با دریافت معرفی نامه از بسیج رسانه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: برنامه "اسلم" یک برنامه تلویزیونی در صداوسیمای مرکز قزوین است و جمعی از خبرنگاران در این برنامه حضور داشتند؛ مراسم عزاداری ایام سوگواری شهادت سیدوسالار شهیدان هم در قالب هیئت‌القلم دایر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: دیدار از رسانه‌های استان هم برنامه‌ریزی شده که با حضور در دفاتر آنها از زحماتشان تقدیر می‌شود.

کشاورز تصریح کرد: رسانه‌ها درواقع سنگرسازان بی‌سنگر هستند و مظلومانه در این میدان نقش آفرینی می‌کنند، به طوری که به همه موضوعات جامعه و ارگان‌های مختلف می‌پردازند اما شاید آن طور که باید دیده نمی‌شوند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان