۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین صداقت و مطالبه‌گری عامل ماندگاری صبح قزوین
کد خبر: ۳۵۸۸۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۵/۱۸ ساعت: ۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد؛

صداقت و مطالبه‌گری عامل ماندگاری صبح قزوین/ رسانه‌ها در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند

محمدحسین فائزی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها وقتی پای پول و رانت یا جناح سیاسی می‌شود از مسیر حق دور می‌شوند، افزود: صداقت و بیان حقایق عامل ماندگاری صبح قزوین است.

صداقت و مطالبه‌گری عامل ماندگاری صبح قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمدحسین فائزی مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از تحریریه سایت خبری تحلیلی صبح قزوین بازدید و در جریان این دیدار اظهار کرد:هیچ ادعایی برای افراد رسانه‌ای و غیررسانه‌ای قائل نیستم چون ادعا امری است که بر زبان می‌آید و زمانی واجد ارزش می‌شود که در عمل تحقق یابد.

وی افزود: اگر ادعا تعارض پیدا کند، می‌شود مصداق نفاق و اگر عینیت پیدا کند، می‌شود انسان آزاده‌ای که حرفی را زده و پای آن ایستاده است.

فائزی با اشاره سخنان رهبری افزود: اگر زحمات شما خبرنگاران و اهالی رسانه نباشد، بدون شک این لحظه‌های مهم ماندگار نمی‌شود؛ آن را حفظ کنید و به درستی در اختیار مردم قرار دهید.

عمل ‌‌و قول صبح قزوین یکی است
 
فائزی بیان کرد: در حوزه رسانه ما با شعارهایی که اشخاص بیان می‌کنند کار نداریم و آن چیزی را می‌بینیم که در عمل محقق می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پایگاه خبری صبح قزوین تاکنون اثبات کرده که عمل و قول آن در عرصه حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی است.



حامی رسانه‌ای خواهیم بود که در مسیر حق باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: بسیار مهم است رسانه در جایی که منافع شخصی آن با منافع مردم و انقلاب اسلامی تعارض پیدا می‌کند، کدام را انتخاب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما پای کار رسانه‌ای که ادعا و عملش در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی باشد، هستیم و حامی رسانه‌ای خواهیم بود که در مسیر حق باشد.

فائزی ابراز کرد: رسانه‌ای را ارزشمند می‌دانیم که وقتی در جایی منافع خود با منافع مردم و نظام اصطکاک پیدا می‌کند، در جهت منافع شخصی، منافع مردم و نظام را لگد مال نکند.

برخی رسانه‌ها خودباخته هستند
 
این مسئول اذعان کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها هستند که وقتی پای پول و رانت وسط می‌آید یا وقتی صحبت از جناح سیاسی می‌شود مسیر خود را از مسیر حق تغییر می‌دهند که دیگر نمی‌شود اسم آن رسانه را رسانه آزاد گذاشت و نمی‌تواند گره‌گشایی کند.

وی افزود: رسانه باید به گونه‌ای عمل و رفتار کند که مسئله‌ای از جامعه حل شود و گره‌ای از مشکلات مردم گشوده گردد؛ اگر رسانه در این جهت نباشد، نمی‌توان نام آن را رسانه گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در بحث مطالبه‌گری دو نگاه وجود دارد، برخی سازنده و برخی هم ناامیدکننده؛ باید این دو را از هم تفکیک کنیم؛ رسانه باید با رویکرد اصلاح‌گرایانه و امیدبخشی مسائل را بیان کند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان